Voetbaltopic #2

Haha nu Guus Meeuwis aan tafel. Wat random weer

3 likes

Guus is weleens in Italië op vakantie geweest én voetbalfan dus die kan dit!

6 likes

En hij woont in een crematorium dus hij begrijpt ook de sfeer in Zwitserland

7 likes

Ik vind opstootjes altijd fantastisch. Hoe meer het uit de hand escaleert, hoe leuker ik het vind. Jammer dat ik het nu mis, want ik ben niet thuis.

7 likes

Ja was uiteindelijk minder spannend helaas maar ik ben altijd gelijk opgejut en hoop dat ze elkaar dan een klap verkopen ofzo en er wat rode kaarten vallen heeeeerlijk

5 likes

Haha ja precies! Echt genieten ook als je andere spelers al verhit ziet komen aanrennen. Sensatie

1 like

ja van mij mogen er echt wel meer rode kaarten worden uitgedeeld, altijd leuk als een team met een man minder moet spelen.

3 likes

Haha nou idd, matten vind ik ook altijd wel leuk, dat ze zich allemaal ff als haantjes gaan gedragen. Vooral bij wedstrijden waar ik als neutrale kijker naar kijk

1 like

Wat zijn die Italianen toch stylish he

4 likes

Haha zo passievol die Italianen. Lekker stereotypes waarmaken

Edit haha @Duchess nog zo’n stereotypering

1 like

Zo raar om een vol stadium te zien, kreeg een beetje kippenvel tijdens het Italiaanse volkslied toen iedereen zo luid meezong(/schreeuwde)

2 likes

Hahaha ja sorry. Italiaanse mannen doen me verder niks.

Alleen die zanger van het songfestival dan he😂

4 likes

door die Italiaanse Immobile heb ik de hele tijd dat nummer la donna e mobile in mijn hoofd.

De Italianen zijn dit keer niet zo knap. Maar wel
Knap dat een 36e jarige de goal maakt.

2 likes

Ik ken Chiellini dus eigenlijk alleen omdat Suarez hem een keer gebeten heeft.

Oh en omdat hij een universitaire opleiding heeft.

4 likes

Ja daar moet ik ook altijd aan denken als ik hem zie, dat was zoiets raars toen.

1 like

Oeps heb iets te conservatief 2-0 ingezet geloof ik :joy:

Edit huh hands??

Ahh nee, wat zuur dit zeg!

Oh oops foutje! Jammer

Ja het is mijn eeuwige ergernis en frustratie bij voetbal dat Suarez nog een voetbalcarrière heeft nadat hij het 3 (!) keer geflikt heeft. Snap dat echt niet. Dat je na één keer een tweede kans krijgt oké.

6 likes