Voetbaltopic #2

Continuing the discussion from Voetbaltopic (Deel 1) - #5821 door Koffiekopje.

Previous discussions:

1 like

Die arme Afelay is er echt helemaal beduusd van. Laat die jongen gaan, jeetje.

9 likes

Nou die gezichten lijken niet op een humeur te wijzen dat ze zin hebben om verder te spelen.

2 likes

Snap echt niet dat de match vandaag nog verdergaat.
Ik ga straks naar de rode duivels kijken maar zelfs daar heb ik een pak minder zin in.

2 likes

Ik hoop dat het geen groepsdruk is vanuit uefa

1 like

Dan komt dat vanzelf wel uit lijkt me. Echt niet dat twee volledige teams + staf daarover hun mond gaan houden. Misschien tijdens het toernooi, maar daarna niet.

3 likes

Ook als het nu goed zou gaan met Eriksen is het een situatie die dusdanig veel impact heeft dat je het voor nu even moet laten rusten naar mijn idee, dus vind dat geen goed argument. Er zijn belangrijkere dingen. Iemand heeft net voor hun ogen bijna het leven gelaten joh.

4 likes

Ook wel slecht eigenlijk dat ze vanuit de organisatie totaal geen plan B hebben als zoiets gebeurt. Ik zou deze wedstrijd en van straks gelijk schrappen maar dat lijkt me onmogelijk in de planning dus ik denk dat er nu gewoon gepusht wordt

1 like

Na zoiets traumatiserend kun je toch geen fucking wedstrijd gaan spelen. Een fucking EK duel nog wel.

Wat een drama.

2 likes

De weergoden zijn het er ook niet mee eens, zo te zien.

2 likes

Het is water voor het gras.

Joe friemel.

15 likes

Ik zit weer te huilen door dit applaus :sob:

1 like

Nouja, kan toch ook helend werken om nu weer te spelen na relatief goed nieuws gehad te hebben? Lijkt me heel sterk dat ze hier onder dwang staan, die vibe krijg ik ook totaal niet van de blik in hun ogen.
Wellicht daarom ook dat de bekendmaking vertraging had omdat de teams er toch een ander gevoel bij hadden dan eerst? Hier werken ze zo lang naar toe en zij kennen hun teamgenoot het beste.
Hoe dan ook vind ik het heel knap van ze.

6 likes

Nog een keer janken vanwege dat applaus :sob:

Heftig dat het doorgaat, ben benieuwd hoe ze dan spelen. Zal een veel emotionelere wedstrijd worden ook qua gedrag denk ik

1 like

Ja zeker als er gescoord wordt. Denk dat er dan een hoop emotie los komt

2 likes

Heftig zeg, weer huilen toen ze het veld op kwamen.

Ja en zij hebben zo’n andere mindset ook, ik denk juist dat ze ook deels willen doorspelen vóór Eriksen. Zij kennen hem goed, misschien wilde hij dit ook wel.

4 likes

Op npo1 hebben ze eindelijk de reclame knop gevonden

3 likes

Nou dat ook zeker! Het is heel emotioneel maar hij is wakker en dan kan dit toch als “goed” voelen voor zijn ploeg.

1 like