Begrijp ik ook echt niks van. Iemand bijten is altijd een heel rare actie die flink bestraft moet worden, maar als je het vaker dan één keer flikt ben je gewoon een gevaar voor anderen. Bizar dat je daar dan alleen maar een paar wedstrijden voor wordt geschorst.
Italië
Heeeeel mooi
Zoo die knalde er echt hard in!! Zo mooi hoe uitbundig ze het vieren!
Wauw dat enthousiasme na die goal, zoveel mensen in die groepsknuffel!
Zwitserland heeft echt helemaal niks te vertellen he.
ja honden worden gewoon afgemaakt, peuters van kinderdagverblijven geweerd maar voetballers kunnen er een salaris mee verdienen.
Ik vind het zo treurig dat die borrelplank van studio Europa waarschijnlijk elke avond in de prullenbak gekieperd wordt. Waarom eet niemand ervan?
Dat doen ze na de uitzending
Nee ik heb geen idee. Is het allemaal wel echt eten of is r plastic?
My god 5 minuten bezig en de helft van de spelers heeft al op de grond gelegen lijkt het
Wat een topgoal! Zalig
ja ik las daar ooit een artikel over, maar etend op tv komen lukt natuurlijk nooit charmant dus durft niemand dat ooit aan.
Italië is echt nog sterker dan ik vooraf dacht. Kijkt wel leuker
Nohhhhh had 2-0 in de poule. Verdorie
Gezien de matige inbreng van Zwitserland vind ik 3-0 trouwens nog meevallen
Hoppaaaaa uno, due, tre
Sergio Ramos gaat weg bij Real Madrid
Dat gaat een hoop ergernis schelen komend seizoen, haha. Er vanuit gaande dat hij niet bij een andere grote Europese club gaat spelen, maar nog even gaat cashen in Azie of Midden-Oosten
Eriksen krijgt een interne defibrillator om eventuele herhaling in de toekomst te voorkomen.
Zoals bij Blind dus, dus je kan daarmee op topniveau blijven voetballen
Ja ik denk het wel (al weet niet ik niet wat de reden was bij Daley Blind, ook hartritmestoornissen?).
Moeilijk wel joh, ik zou niet weten of ik zou doorgaan met voetballen als dit mij overkomen was. Maar bijv hardlopen/intensief sporten of voetballen is nou niet heel veel anders, en ik kan me niet voorstellen dat een topsporter helemaal nooit meer gaat sporten, ook niet recreatief.
Edit: overigens hebben de Deense voetbalorganisatie en coach zich duidelijk uitgesproken tegen de UEFA. Blijkbaar hadden zij de keuze gekregen: of nu uitspelen, of morgen om 12u. Geen keuze om het op een ander moment uit te spelen. Echt kiezen tussen twee kwaden en ze zijn terecht best pissig.