Ik zag ook al langskomen dat Pogba dit gister ook met Heineken heeft gedaan.
Snap dat ook wel, eigenlijk niet echt meer van deze tijd om een sportevenement te hebben waarbij de grootste sponsoren alcohol, suiker en een site waarop je voornamelijk fastfood bestelt zijn.
Als Belgiƫ en Nederland allebei door de groepsfase raken, in welke ronde kunnen ze elkaar dan tegenkomen? Of is daar echt nog niks over te zeggen omdat het ook van de plaats in de groep etc. afhangt?
Haha
Ik vind Finland echt sterker dan verwacht. Ik dacht dat tegen Denemarken ze vooral āprofiteerdenā (bij gebrek aan smaakvoller woord, sorry) van Denemarken die nog een klap te verwerken had. Maar nu tegen Rusland vind ik ze ook nog sterk
Ik lees dat Castagne (die Belgische speler die een oogkasbreuk opliep na een botsing met 1 van de Russen) geopereerd is. 3cm hoger die breuk en er had neurologische schade kunnen zijn, dus hij heeft geluk gehad
Wat irritant die storingen steeds!
Neeeeee hoezo mis je Bale!
Haha ah men. De spanning was hem vast te veel. Die actie daarna ook
Haha jeetje dit was wel een interessant opstootje
ja wat zei die Turkse speler, tegen die liggende Welshman?
Yesssssssss 0-2, toppers. Verdiend!
Jaaaa zo blij voor Wales
Edit: ze zijn de bal kwijt
Hahahha Turken worden steeds gefrustreerder. Prachtig
Haha ja alsof ze in 2 seconde nog even 2 doelpunten gingen maken.
Ja! En er kwam een Turkse speler aangerend en die duwde de scheids ook gewoon? Echt bizar. En die kreeg niet eens een kaart. Ik vind die opstootjes altijd zo bizar, echt zo onprofessioneel
zo Rafael ziet er echt iedere dag weer slechter uit, zou die iedere avond aan het partyen zijn?
Kroegtijger is het
Hahaha ja die zit er elke keer bij met een uitstraling van het is dat het moet maar eigenlijk wil ik liever op de bank zitten