Pff zij zijn de baas, zij maken toch de regels, als er geen regels zijn voor dit soort noodgevallen dan bedenk je ze maar ter plekke, maarja lekker makkelijk natuurlijk om je te verschuilen achter pRoToCoLlEn
Dit was laatst ook zo met de derde klas van motorracen. Er zijn daar ook geen protocollen behalve we gaan door. Veel vonden dit achteraf niet kunnen. Kan me voorstellen dat er nu wel gekeken wordt waar te doen met dit soort situaties.
Ooeh ze zijn aan het kijken of er toch grote schermen mogen komen op pleinen
Echtt waar las je dat?
Zeiden ze net bij de voorbeschouwing van slowakije-tsjechiƫ! Is binnenkort een overleg over om te kijken wat mogelijk is
Aan de ene kant kei veel zin in. Maar het oranje thuis kijken is stress technisch gezien wel prettiger
Polen-Slowakije was ook echt een leuke wedstrijd waarin veel gebeurde. Heerlijk die toernooien
Ik heb een grote voorliefde voor Scandinavische mannen dus ik zit er weer klaar voor!
(Al is Denemarken meer favoriet)
Lekker wel meegezongen!
Zin in de wedstrijd, blij dat mān vriend 't ook steeds leuker vind aangezien ik alles ongeveer kijk
Lekker hysterisch, die felgekleurde schoenen onder de kanariegele pakjes van de Zweden
Haha ja Spanje lekker meezingen met een volkslied zonder tekst
Ah deze kleuren vind ik niet chill kijken. Slechte kwaliteit
Haha dat zou lastig zijn idd! Bedoelde zweden natuurlijk
Ik kijk eigenlijk alleen maar om uit te vogelen wiens livestream achterloopt, die van mij of mijn Spaanse buren.
Het is echt aftellen tot het een keer raak is bij Spanje
Wat een misser?
Wat een pannenkoeken!! Ze hebben het oranje-syndroom
Gebeurt er in ieder geval een keer wat. Saaie wedstrijd, dus ga maar weer slapen zo
Oh de Zweden