Voetbaltopic #2

Ik heb t ook niet gezien, wij kijken oranjezomer :hugs:

Staat op de twitter van de NOS nu. Zijn stem breekt ook echt een paar keer, aawh. Lijkt me kut dat je er ook steeds naar gevraagd wordt.

2 likes

Ohja ik heb het gezien, behoorlijk emo idd :pleading_face:

2 likes

Nog bedankt trouwens @ degene die begon over 1 dennis bier… het zit sindsdien echt non stop in mn hoofd :weary:

1 like

Oeps sorry dat was ik :joy:

1 like

Ik sta (samen met nog een paar mensen) bovenaan in de poule van werk met 6/7 juist :grin: Had alleen Denemarken als winnaar gezet i.p.v. Finland.

2 likes

Wauwww oke, als dit waar is is dat echt zo niet oke van UEFA, en het dan nog zo framen dat de Denen dit zelf graag wilden.

1 like

Verbaast me niet per sé, er zijn weinig organisaties so sketchy als de UEFA :sweat:

2 likes

Het is ook echt zwaar om door te moeten werken na zoiets. Vorig jaar had een collega op werk een zwaar herseninfarct gekregen. Met ambulance mee etc. Niemand wist hoe het ging, en wij moesten doorwerken, zaak bleef open en wij moesten klanten blijven helpen. Daarna ook geen hulp gehad ofzo. En dat heeft wel echt effect gehad.
Wat de uefa heeft gedaan is echt niet goed, dat zij geen menselijke opties.

2 likes

Kijkt iemand Schotland - Tsjechië? Wat een goal van Tsjechië :raised_hands:t2:

5 likes

Ja echt heel mooi :smiley:

1 like

Wow inderdaad!

1 like

Ja is ook zo, maar toch hoop je dat het niet zo is.

@sazie wat heftig zeg! Dat is toch ook onmenselijk, bizar gewoon.

Alles voor het geld he, dat blijkt wel weer.

1 like

Jaaa zag hem! Niet normaal hhaha ik zat ook hardop ooooh

Ik dacht waarom zegt de commentator zoveel sjiek maar zo spreek je een naam van een voetballer uit lol

1 like

Ja echt totaal uit de lucht gegrepen? Misschien wel om er juist meer druk op te zetten om toch door te spelen, want dat is natuurlijk gewoon echt geen redelijke optie. Echt smerig

2 likes

Maar ik vraag me ook af of de Finnen een keuze hebben gekregen dan? Want ik denk dat het voor hen ook traumatiserend geweest moet zijn dus zou me ook voor kunnen stellen dat zij niet meer verder wilden. De optie dat Denemarken 3-0 zou verliezen lijkt er ook op gericht dat de Finnen dus sowieso door zouden spelen, anders zou je toch een 0-0 eindstand voorstellen? Als ik dit zo lees vraag ik me af of het de Finnen überhaupt gevraagd is of ze wel verder wilden.

3 likes

Hm ja goed punt, ik vraag het me af eigenlijk idd - als ik in dit scenario meega hebben die denk ik zo goed als geen keuze gehad?

Bizarre situatie al met al, voor beide ploegen.

1 like

Ja die 3-0 is een standaard regel als een wedstrijd niet uitgespeeld wordt, maar meestal komt het dan door bijvoorbeeld het gedrag van een van de teams of hun aanhang. Blijkbaar hebben ze geen aparte regels voor dit soort incidenten…

4 likes

Ik vind het sowieso een suffe regel die 3-0 regel. Is ook zo vaak voorgekomen dat er racistische spreekkoren naar spelers waren of andere onregelmatigheden op de tribune. En als je dan als team weg loopt verlies je.

Iemand mag dan wel voor de meest vreselijke dingen worden uitgemaakt of bekogeld etc. Maar je mag als team niet voor jezelf op komen