Hahaha ik heb gegild, wat was dit ineens!!
De bal wil er echt niet in
Tjonge wat een wedstrijd. Echt niet verwacht
Ga ik met m’n 3-1 voorspelling, benieuwd hoeveel mensen dit voorspeld hebben
Ik vind de keeper van Zweden wel de man of the match. Wat een teleurstelling voor Spanje dit
Ik had 3-0 haha zwaar teleurgesteld maar vind het stiekem wel tof voor de Zweden!
Ja ik ook! Maar denk dat niemand gelijkspel had voorspeld dus ik ga er nog niet op achteruit in de poule Echt leuk voor Zweden
Oh men nog een hoekschop
Heb een mini poule met m’n vrijwilligerswerk (7 mensen) maar sta wel bovenaan en ben de enige vrouw
Ik dacht dat het spel van NL beschamend was maar Spanje doet het echt niet beter
Haha nee in onze poule idd had niemand gelijkspel iedereen had winst voor spanje.
Ik geniet echt van dit soort wedstrijden!
Ja zeker de tweede helft vond ik echt een genot, want dan ga je denken “het zal toch niet…” haha. Ik ging toen ook duimen voor Zweden
Ik had wel gelijkspel voorspeld
Hahah ja ik ook! Ik dacht ik hoef geen poule punten ik gun het Zweden.
Haha had je geld op moeten inzetten!!
Haha het is dag 4 en mijn vriend begint al te zeuren ‘wanneer we weer eens wat samen doen’. Ehhh joeee, jouw probleem dat voetbal je niet interesseert, ik claim de tv🙋♀️
Ik had gehoopt op een spannende wedstrijd
Edit: memphis in beeld😍 wordt het weer even spannend.
Die foto van Eriksen
Schoot er vanochtend helemaal van vol toen ik het zag.
Wel jammer dat er geen middagwedstrijd is! Mis het nu al
Zijn er toevallig ook nog Leeuwinnen-fans aanwezig hier? Vanavond 18:00 oefenwedstrijd tegen Noorwegen.
Ja ik ga wel kijken! Ben benieuwd, want vorige week tegen Italië viel toch een beetje tegen