Voetbaltopic #2

Hahaha ik heb gegild, wat was dit ineens!! :joy:

2 likes

De bal wil er echt niet in :laughing:

1 like

Tjonge wat een wedstrijd. Echt niet verwacht

1 like

Ga ik met m’n 3-1 voorspelling, benieuwd hoeveel mensen dit voorspeld hebben

1 like

Ik vind de keeper van Zweden wel de man of the match. Wat een teleurstelling voor Spanje dit :joy:

7 likes

Ik had 3-0 haha zwaar teleurgesteld maar vind het stiekem wel tof voor de Zweden!

1 like

Ja ik ook! Maar denk dat niemand gelijkspel had voorspeld dus ik ga er nog niet op achteruit in de poule :joy: Echt leuk voor Zweden

Oh men nog een hoekschop

1 like

Heb een mini poule met m’n vrijwilligerswerk (7 mensen) maar sta wel bovenaan en ben de enige vrouw

1 like

Ik dacht dat het spel van NL beschamend was maar Spanje doet het echt niet beter :sweat_smile:

3 likes

Haha nee in onze poule idd had niemand gelijkspel iedereen had winst voor spanje.
Ik geniet echt van dit soort wedstrijden!

1 like

Ja zeker de tweede helft vond ik echt een genot, want dan ga je denken “het zal toch niet…” haha. Ik ging toen ook duimen voor Zweden

1 like

Ik had wel gelijkspel voorspeld :tada::tada:

5 likes

Hahah ja ik ook! Ik dacht ik hoef geen poule punten ik gun het Zweden.

Haha had je geld op moeten inzetten!!

1 like

Haha het is dag 4 en mijn vriend begint al te zeuren ‘wanneer we weer eens wat samen doen’. Ehhh joeee, jouw probleem dat voetbal je niet interesseert, ik claim de tv🙋‍♀️

8 likes

Ik had gehoopt op een spannende wedstrijd :grimacing:

Edit: memphis in beeld😍 wordt het weer even spannend.

1 like

Die foto van Eriksen :pleading_face::pleading_face:
Schoot er vanochtend helemaal van vol toen ik het zag.

3 likes

Wel jammer dat er geen middagwedstrijd is! Mis het nu al :joy:

3 likes

Zijn er toevallig ook nog Leeuwinnen-fans aanwezig hier? Vanavond 18:00 oefenwedstrijd tegen Noorwegen.

Ja ik ga wel kijken! Ben benieuwd, want vorige week tegen Italië viel toch een beetje tegen