Moet ook zeggen dat de gemiddelde Ajax wedstrijd me meer doet dan dit
Ja same dan zit ik echt in emotie en schreeuw en spring ik keihard. Nu was het met de doelpunten meer een jeeeeuh hardop
Haha precies dit ja! Daar leef ik intens mee, citeer minimaal 30x wat pagina’s uit het grote scheldwoordenboek en juich en spring ik. Hier zit ik zo van: ooh hee een doelpunt, jee.
Zou echt wel een forummeeting willen tijdens een interland met de mensen uit dit topic haha. Lijkt me geweldig genieten
Whahah ja precies. Met het eerste tegendoelpunt dacht ik nu ook alleen yesss mijn poule komt uit Anders zou ik echt alle scheldwoorden die ik ken er uit hebben gegooid
Als we wat beter gaan spelen of verder komen kan ik er hopelijk meer van genieten/ inleven. Maar nu heb ik er nog ff vrij weinig mee.
Ja dat sowieso. Maar ik verbaasde mezelf wel hoe hard ik net heb gejuicht
En vanaf september Ajax kijken met @Duchess @Foefjeisthuis en @Rose_Gold (shit lang geleden, ik weet niet meer precies nog meer Ajacied is hiero)
Haha ja maar vanaf sept zit ik weer in t stadion dus dan ben ik hier wel minder actief tijdens de thuiswedstrijden
Is er een andere optie dan Ajax dan? Ik kijk helemaal geen voetbal verder maar ik moet wel bij mijn roots blijven natuurlijk.
Ja idd! Dit lijkt me echt super gezellig om een keer te doen. Ik heb echt te weinig mensen om voetbal enthousiasme mee te delen tegenwoordig.
Ah maar dan kan je het inhalen met de uitwedstrijden
@Rose_Gold mij ook! Misschien ook als we bij een wonder verder komen in het EK kijken of er mensen samen willen kijken.
@macaron ja iedereen kletst vaak mee. Maar overhand hier is wel vaak tijdens Ajax wedstrijden.
Lijkt me leuk! Mijn gebrek aan enthousiasme is toch ook wel het alleen kijken denk ik. Mis ook echt wel de schermpjes en café’s om in te kijken.
Jaa bij mij ook! De tijden werken ook niet echt mee. Donderdag kijk ik wel met een vriend. Maar was weinig animo om vanavond samen te kijken, en ik merkte dat ik zelf ook dacht van bleugh laat thuis en dan morgen werken.
Ahh wat rot en zwaar zeg voor hem, goed dat hij oproept om Eriksen met rust te laten
Aah Daley zijn interview
Pf zit hier ook echt met een brok in mijn keel te kijken.
Ja met uitwedstrijden ben ik sowieso aanwezig! Zou ik ook wel leuk vinden om een keertje samen met wat forummers te kijken. De klassieker in de kuip of psv uit kijken in een kroeg op t leidse of Rembrandt ofzo
Jaa super leuk idee!
Aah kut, interview met Blind dus niet gezien. Ik dacht: ik ga ff iets nuttigs met mijn leven doen en was opruimen (ben morgen nog vrij gelukkig).
De Boer ook echt. “Wat ging er door je heen bij de 2-2?” “Het begon met een G en eindigde op domme…”