Voetbaltopic #2

Haha Willie lijkt echt aangeschoten of niet

5 likes

life is life

Je collega’s gaan toch ook wel kijken neem ik aan?

Ja ik heb gewoon patiënten :cry:. Hoewel ik wel veel minder snel slaperig ben als ik steeds moet lopen en actief dingen doen dan wanneer ik achter de computer zit. Dat scheelt wel. Ben dan wel in de avond helemaal kapot.

Haha nou dat durf ik niet te zeggen. Hopelijk wel, gezamenlijke kater is gedeelde kater is halve kater

1 like

Volgens mij was dat hier ergens (buren?) die eerste paar knallen :sob::sweat_smile: (afgaande op de trillende ramen)

Had niet verwacht de wedstrijd te kijken en weet niet of ik nou blij ben dat ik het gedaan heb of niet haha.

Heb meteen maar even mijn rooster gecheckt maar ik hoef me geen zorgen te maken. Pas in de middag wat afspraken met klanten. Dan kan ik het wel aan :joy:

2 likes

Ik hoop toch van wel. :hugs:

Ik heb zelf deze week vrij, dus geen idee of mijn collega’s kijken haha! Mijn directe collega houdt iig wel van voetbal, dus daar kletsen we sowieso regelmatig over, ook buiten EK

2 likes

Lekker laat ben ik (bijlezen) maar ik hou van random weetjes van de commentator tussendoor :sweat_smile:

1 like

Ah lekker, goede week voor je verlof dan :slight_smile: Lekker veel voetbal kijken!

1 like

Omg nee, ik hoor allemaal auto’s toeterend door de stad rijden. Hou op hoor. We hebben op het nippertje gewonnen, ff normaal doen nou.

Oh ja tuurlijk André Hazes hoor ik ook nu nog!! Je zou bijna denken dat we al kampioen zijn.

3 likes

Ja, per ongeluk goed gepland! Ik had het meer gepland omdat het mooi weer is en we weer dingen kunnen doen zoals op terras zitten. Maar EK is mooi meegenomen :sunglasses:

2 likes

De NOS ook: ‘spectaculaire zege’. Nou…

3 likes

Spectaculair frustrerend

5 likes

Haha waar woont iedereen dat het zo los gaat met vuurwerk en feestende mensen.
In Amsterdam hoorde ik niet eens buren juichen. Zelfs mijn Ajax buddies naast mij reageerden niet op mijn kloppen op de muur :sob: en iedereen loopt gewoon normaal op straat alsof er niks is gebeurd.

5 likes

Hier ook niks, maar dat kan ook komen doordat ik in een autoloze straat woon :sweat_smile:

2 likes

Midden in het centrum. Is hartstikke leuk. Behalve met dit soort dingen :+1:t2:

1 like

het is hier gezellig ja, veel getoeter

1 like

Haha ja dat scheelt :joy: Normaal met Ajax hoor ik hier aan alle kanten gejuich en zo. Nu was het heel stil behalve de normale stad geluiden.

1 like

In één of ander degelijke gezinswijk in een stad in Gelderland, dus ik snap het enthousiasme hier ook niet zo.