Voetbaltopic #2

Al die mensen van team Oekraïne die ff voor de show op de grond moesten gaan liggen denk ik. Lol.

Ik beoordeel vaak tijdens de wedstrijd de spelers op uiterlijk, mijn vriend vindt dit schijt irritant maar ik heb een korte spanningsboog dus af en toe oppervlakkigheid kan geen kwaad. Ik bedenk me nu ook dat dit waarschijnlijk de reden is waarom ik niet samen kijk vanavond :rofl: (en omdat ik z’n Bavaria broekie niet aan wilde).

3 likes

jaaalalalalalaal!!

1 like

Ik wist trouwens niet dat er tegenwoordig 5x gewisseld mag worden joh!

Ik hoor nu zelfs vuvuzelas. Hou op met me

4 likes

Maar het zijn toch nog steeds max. 3 wisselmomenten?

Natuurlijk, Nederland wint weer een keertje een voetbalwedstrijd en meteen weer vuurwerk hier in de buurt.

1 like

Ja, maar ze moeten natuurlijk wel twee keer die borden omhoog doen etc, zou anders niet weten waar het vandaan komt. Maar misschien is het gewoon toeval dat ik dat vaker zie nu.

1 like

waar stranden we dit keer?

• groepsfase
  • 8e finale
  • kwart finale
  • halve finale
  • finale
  • europees kampioen ja!

0 stemmers

Neemt niet weg dat deze guys ff een reality check mogen krijgen om het binnen zo’n korte tijd gelijk te laten worden na zo’n voorsprong.

13 likes

Nou toch nog lekker gespeeld! En nu ga ik echt echt slapen.

Ow nee er is nu vuurwerk :joy:
Ofja vuurwerk? Kanonslagen…

2 likes

Nou ik kijk echt niet uit naar donderdag. Man man man. Gefeliciteerd allemaal

3 likes

Maar wel gewonnen jongens :star_struck:

2 likes

Ook weer 21.00 uur. Weer lekker slaapgebrek hebben voor waarschijnlijk een wedstrijd waarvan ik weer mijn oogballen in de bleek wil wassen vanwege het niveau.

6 likes

Ik kan die laatste 5 minuten van zo’n wedstrijd echt niet aan hoor
Ben maar de keuken gaan opruimen

1 like

Note to self: alvast bitterballen inslaan voor donderdag.

4 likes

Whaha Snoeks die probeert te zeggen dat het goed was dat ze 2 tegengoals hadden want nu is het intenser? Echt stop met praten gozer

5 likes

Ja ik moet ff zorgen dat ik vrijdagochtend geen overleggen heb staan want dat wordt dramatisch :sob:

De commentator ziet het helemaal zitten. Hij zei zelfs dat het gevoel bij 2-0, 2-2, 3-2 beter is dan het bij 4-0 zou zijn geweest :fearful::thinking:
Wij staan er duidelijk anders in

1 like

Verheug mij nu al op de interviews: ja wij domineerden gewoon.