De nieuwe aflevering is nu bezig, ik kijk het live. Vind de meeste vrouwen voor David niet leuk en ook niet bij hem passen, vooral die kapster. En vind die andere boer zo extreem onzeker en veel te hard van stapel lopen. Ziet 1 filmpje van een vrouw en is gelijk helemaal stapelverliefd en kan niet meer slapen. Had trouwens niet verwacht dat zulke leuke/knappe meiden op hem zouden schrijven, zo leuk vind ik hem niet?
Ze hanteren wel wat vreemde coronaregels. Ene moment houden ze afstand en geven ze geen hand bij de kennismaking, en het andere moment zitten ze elkaar te omhelzen en kussen?
Vond ik ook heel gek. Opeens waren ze Ă©Ă©n gezin en konden ze binnen de 1.5 meter.
Frits heeft al gekozen lijkt het, benieuwd hoe dat verder gaat daar. Ook dat zij op zijn slaapkamer mag, zijn vrouwkeâŠ
Doet me denken aan die boer van vorig jaar/2 jaar geleden uit Duitsland. Helemaal idolaat van severine, om haar vervolgens op tv te dumpen terwijl hij al een ander had. Dat was wel echt de grootste klootzak ooit.
Maar beetje creepy vind ik dat dus.
Ja een beetje creepy inderdaad, als ze dit terug ziet moet ze dat toch ook denken. Maar hoop voor hem dat zij hem net zo ziet zitten en ze samen bij de kippen gaan wonen. Hij bedoelt het allemaal wel goed.
Ik vond hem echt heeel onvolwassen en verwend overkomen. Dat zijn moeder zijn ontbijt moest maken en alle bedden opmaken enzo. Zijn vraag in die speeddate of ze het huishouden willen doen. En in dat voorstukje dat hij zegt als je koffie wil moet je het zelf maar maken!?
Ja vond ik ook! Brrr zogenaamd als âgrapjesâ, maar ik zou direct weg zijn als een vent dat zegt. Maar ja dat weet je dan wel meteen, sommige vrouwen dromen er misschien wel van om huissloof te worden.
Ik vond dat ook raar bij die âknappeâ boer, dat hij de kapster daar niet vond passen omdat ze graag op de bank ligt met een wijntje. Dat past toch juist wel? Blijkbaar moet je als vrouw van een boer -met een eigen baan- elk vrij minuutje op de boerderij werken ofzo? Lijkt me voor een boer juist fijn als je vrouw graag thuis zit, in plaats van altijd de hort op is, maar dat is blijkbaar niet genoeg.
Nouja ik erger me daar eigenlijk elk jaar weer aan, dat ze eigenlijk een werknemer zoeken die bij ze in bed slaapt, ipv een partner.
Ja ben wel benieuwd naar de volgende keer. Denk dat het vrij snel duidelijk wordt dat hij zelf weinig kan/van plan is te gaan doen. Hoop dat daar iemand wel iets van gaat zeggen!
Vond het bij die andere boer ook best heftig dat zijn moeder die vrouw zonder kinderen al helemaal afschreef, want zij zou daardoor geen goede moeder voor zijn kinderen kunnen zijn!?
Maar gelukkig dat hij daar niet naar luisterde en haar wel koos.
En ja ik erger me daar ook altijd aan haha.
Ja!! Ik zat ook al van huh, die kinderen hebben toch al een moeder?!!?
Eigenlijk erger ik me altijd kapot, maar blijft toch leuk om te kijken.
Ja dat viel mij ook tegen! Volgens mij heeft die nooit een vinger moeten uitsteken thuis, binnenshuis dan tenminste. Mocht ik ooit een zoon krijgen gaat die echt in het huishouden mogen helpen en leren koken. Is toch niet meer van deze tijd dat je als man zijnde nog geen ei kunt bakken.
Ja inderdaad, maar in die traditionele boerengezinnen vinden ze die ouderwetse rolverdeling vaak wel prima.
Daarom hoop ik dat er een vrouw wel iets van gaat zeggen!
Ja wow ik zag die opmerking ook echt niet aankomen. Ik dacht eerst nog dat ze bedoelde dat dat positief is, dat ze dus niet zal proberen de moeder te vervangen, maar nee. Echt belachelijk.
En ik vind Frits ook creepy. âzo heeft ze al in mijn bed geslapenâ ieuw. Ik vraag me dan van zoân meisje als Hanne (en eigenlijk de andere meisjes bij hem ook) sowieso stiekem wel meteen af of ze dan echt aangetrokken is tot hem of dit doet voor het tv-aspect/om te âwinnenâ maar erna niet bij hem blijft. Ja sorry, ik kan me het gewoon echt niet inbeelden dat ze echt tot hem aangetrokken is.
De meesten hebben het over Frits zijn creepy gedrag richting Hanne. Maar ik vond het toch ook al heel wat dat er een dame was die een zelfgeschreven lied voor hem zong. Met dingen als: youâre my diamond, youâre my sunshine, my light in de dark. ZELF geschreven! Nou is dat niet zo erg. Maar zoân lied zingen voor iemand die je nog niet eens kent? Hoe kun je dat nou zingen/voelen voor iemand die je letterlijk alleen een paar seconden op tv gezien hebt?
Weet ook niet eens of ze door is trouwens. Maar vond dat ook best al vergaand hoor
Hahaha true ik was dat stukje niet goed aan het opletten dus ik had niet door dat het zelf geschreven was hij zei erna toch ook iets van âmisschien kan je dat later nog doen, of voor de kindjesâ ofzo
Nee ze is niet door
Ik vond die Thibaud (?), de man met het paard, een hele leuke man! Dus die briefschrijver voor de boerin
Edit: vond haar huis ook echt mooi
Ja ik vond hem (en Nelis) ook de leukste!
Ja ik vond hem ook echt leuk.
Leuke uitstraling en sympathiek. Zaten er ook nog een paar tussen die haar ongemakkelijke kleine broertje konden zijn maar die vond ze ook leuk. Vond het verschil gewoon opvallen, smaken verschillen.
Vond het huis van de perenboer wiens naam ik even kwijt ben ook erg mooi.
Wauw, wat was Frits vreselijk tijdens deze aflevering. Die zoekt echt gewoon een huisslaaf. Kom op, nog geen sinaasappel kunnen persen? En dan lukt het uiteindelijk toch, dan schuift hij het alsnog door naar Hanne??
Die rosse West-Vlaamse boer is mijn favoriet, grappig en een leuke persoonlijkheid. En de perenboer voor de looks haha.
Ja en dat hij de bakker moest googlen?! Haha hoe dan?