en dan thuis kwam met een zakje van de Delhaize! Dat is een supermarkt à la albert heijn, geen bakker.
Ik vraag me af in hoeverre dit scripted is, of als er echt zo’n mannen bestaan
en dan thuis kwam met een zakje van de Delhaize! Dat is een supermarkt à la albert heijn, geen bakker.
Ik vraag me af in hoeverre dit scripted is, of als er echt zo’n mannen bestaan
Ik vind dat ook echt aan de opvoeding van de ouders liggen hoor. En waarschijnlijk dan zijn moeder. Die heeft hem dus nooit gezegd of geleerd om iets zelf te doen blijkbaar. Zelfs z’n brood wordt nog gesmeerd… Werd ook wel duidelijk toen hij niks in de keuken wist te vinden… En zo lang in de koelkast bleef staren op zoek naar … iets.
Leuk dat je als moeder verzorgend bent naar je kind maar op en bepaalde leeftijd moeten ze toch zelf iets kunnen lijkt me…
En een van die meiden ook, volgens mij An-Sophie oid: ja van mij mag hij dan lekker in de stal/schuur en dan zal ik de huishoudelijke taken wel op me nemen. En het zorgen voor de kindjes. Nou zal dat in een boerenbedrijf al snel zo zijn misschien. Maar toch. Wow
Hij zei ook nog dat hij niet van plan was ooit nog een keer zelf brood te halen!?
Hoop dat Hanne op hem afknapt, ben wel benieuwd wat hij dan gaat doen.
Vond Tristan en Dries wel leuk overkomen in de speeddates! Alleen waarom had Tristan 12 speeddates en de rest gewoon 10 of minder??
Dit viel mij ook al op! Toen ze vanaf boven filmden bij het keuzemoment dacht ik huh hoeveel staan daar? Wel meer dan tien ja!
Ja ik zag er opeens 7 naar huis gaan, dus toen heb ik ze even opnieuw geteld. Minder kan ik mij voorstellen, als er mensen afzeggen. Maar opeens 2 meer is zo raar. Zeker in corona tijd?
Maar ze hadden allemaal een ander getal? Veerle had er volgens mij maar 7 of 8 en ook de anderen hadden er geen 10.
Misschien mochten ze zelf kiezen? Ik bedoel beter 8 of juist 12 waarvan je echt denkt dat ze kans maken dan dat je er 2 ‘bij neemt’ die je eigenlijk niet interessant vind of laat liggen, terwijl je die juist wel interessant vind.
Ja ik vind dat juist wel leuk van de Vlaamse versie, het lijkt dat ze wat minder stug vasthouden aan het format van het programma, als dat beter uit komt.
Ik vrees dat onze Vlaamse series niet zo scripted zijn dat dit fake is. Je zou het bijna hopen maar helaas heb ik nog al wel zo’n jongens in’t echt gezien dus ze bestaan wel degelijk ik merk dat ik er zelfs een beetje boos van word? Het is zoooo conservatief en genderrollen bevestigend en ughhhh, ik vind alles aan hem zo onaantrekkelijk en onvolwassen. In wat voor wereld leeft zo iemand.
@Findus haha ja “ik ga dit niet elke week doen… Misschien 1 keer per jaar of ooit nog eens”.
Ik vind Dries (de rosse West-Vlaamse boer) ook leuk, helemaal zichzelf. Die Céline waar geen speld tussen te krijgen was, en dan Dries “ja, da was nogal een vlotte he” lijkt me trouwens wel echt heel awkward die speeddates met camera erop dus ik snap helemaal dat mensen ervan dichtklappen of net in een spraakwaterval veranderen.
Hoe zouden jullie het aanpakken? Bedenk je op voorhand vragen/thema’s? Als boer of als kandidaat. En neem je als kandidaat iets mee? Ik vind een cadeautje meenemen vaak zo cheesy maar je wil ook niet de enige zijn die niks mee heeft.
Ik denk dat ik niks zou voorbereiden. Een van die kandidaten voor Tristan zei ook zoiets van als het spontaan niet lukt, dan klikt het niet.
Cadeautje weet ik niet zo goed maar alleszins geen fles wijn/martini hahaha
Ik las ergens dat niet alle keuzes van Veerle aanwezig konden zijn. Hierdoor had zij inderdaad maar 7 of 8 mannen op bezoek. Blijkbaar zat er ook vrij veel tijd tussen het moment dat ze moesten beslissen wie ze in het echt wilden ontmoeten, en de uiteindelijke ontmoeting.
Misschien mocht elke kandidaat ook gewoon meer dan 10 mensen uitnodigen, ervan uitgaande dat er altijd mensen afhaken (zeker met al die coronamaatregelen van de afgelopen maanden: verplichte quarantaines, regionale avondklok in Antwerpen, …), maar zijn die bij bepaalde kandidaten, zoals Tristan, wel allemaal opgedaagd.
Dat nog niemand gillend is weggerend bij Frits? Mijn god, dat zulke mannen nog bestaan? Hij kan nog niet eens een ei bakken en weet de bakker niet te vinden??? En nog nooit zijn eigen boterham gesmeerd? Sorry maar wat voor stuk onbenul ben je dan. Vind het ook heel kwalijk van zijn ouders dat hij zo opgevoed is. Ik vind werkelijk alles aan hem extreem onaantrekkelijk (vorige week ook dat enge gedrag naar dat leuke meisje toe) en snap werkelijk niet wat die meiden in hem zien.
En het ergste is nog dat er elk jaar wel zo’n loser bij zit, en dat nog NOOIT een meisje heeft gezegd van ‘joh, ik ben op zoek naar een man, niet naar een kleuter, dus ik ga er vandoor, ciao!’
Ik blijf hopen.
Precies dit! In plaats daarvan vinden al die meiden het wel prima. Helemaal tevreden met dat alles in huis op hun aan zal komen straks
Ik vind Tristan ook niet zo leuk eigenlijk, komt erg veeleisend over.
Ook dat hij meteen geïrriteerd is als het even stil is, terwijl iedereen gewoon rustig zit te eten.
Edit: oh en nu zegt hij ook gewoon dat ze moeten lachen en babbelen lekker spontaan zo. Ik zou dus gelijk dichtklappen.
Zo’n hekel aan mensen die van je eisen dat je ‘gezellig’ bent.
En dat je dus altijd maar gezellig moet zijn blijkbaar?
Zo werkt het leven niet helaas…
Ook meteen verantwoording moeten afleggen en op het matje worden geroepen als je even wat stiller bent.
Daar kan ik echt niet tegen.
Die Frits! Hij vond het niet erg dat Hanne geen kip at zolang ze maar een kipfilet voor hem in de pan wilde gooien . Je zoekt toch geen man waarvoor je de rest van je leven de boodschappen moet doen, zijn boterhammen moet smeren en zijn eten moet koken.
Die kippen allemaal op elkaar in een hangar maakte mijn beeld van Frits ook niet beter.