Ik vond het vorige seizoen echt geweldig! Met die scandinavische Husky boerin, Capo Verde zwerige boer, botte Canadees etc. Ben wel benieuwd of die koppels nog bij elkaar zijn <3
Maar was van dat seizoen niet een reĆ¼nie waarin bleek dat er nog maar 1 koppel samen was, en dat was de Duitse boer waarvan de laatste 2 vrouwen zelf weggingen, maar hij met eentje uit eindelijk toch weer is gaan daten? En toen mochten ze toch nog samen op city trip.
Ohja ik las laatst ook een artikel over de Duitse boer en zijn overgebleven vrouw (ik krijg allemaal BzV artikelen aangevolen op google haha). Die zijn schijnbaar ook uit elkaar nu
Vond het met de reĆ¼nie ook zo stom met die Canadese boer en zijn overgebleven vrouw (naam vergeten, weet alleen nog dat ik haar heel onaardig vond tegen het 4e te āstadseā meisje) dat hij echt amper initiatief had genomen en het maar een beetje had laten doodbloedenā¦
Evelien. Ja dat was zooo ongemakkelijk om te zien. Zij was zo verliefd op hem.
Oh God ja, dat was zo vreemd hoe dat ging.
En die vrouw met die huskeys die met die man alleen maar vriendschappelijk waren omgegaan, nog zelfs op vakantie geweest samen, maar hadden elkaar nooit een kus gegeven. Vond dat ook zo vreemd? Snapte dat echt niet haha
Heeft iemand de nieuwste aflevering al gezien?
Ja! Leuke boeren moet ik zeggen.
Ik kan de aflevering niet vinden?
edit: oh toch wel, het is een andere titel
Ik had het ook al genoemd in het BZV topic, maar gister zijn de nieuwe afleveringen weer begonnen! Als je het wilt terugkijken:
https://vtm.be/vtmgo/afspelen/e92d50a71-5f21-4ca5-9c28-c583904a17a8
Dit is de aflevering dat ze de brieven krijgen.
Vond het een leuke eerste aflevering, vooral met die movie night. En leuk dat ze de speeddates bij hun thuis gaan doen en erna gelijk 5 blijven slapen! Die dates stellen toch niets voor en vind het logeren juist het leukste deel, dus ik ben er alleen maar blij mee. Hoop voor die vrouw dat ze wel iemand kan vinden, want ze komt heel moeilijk over. Vind haar ook de minst leuke in deze groep.
Leuk, wist ik niet! Ik ga meteen kijken!
Ah leuk, ik had het gemist dus ik ga meteen kijken, had net zin in een chill avondje met dit soort tv
Die Frits, wat een schatje. Hoop wel dat hij wat losser wordt. Anders gaat het echt cringy tv worden.
Is dit seizoen ten tijde van corona opgenomen? Het valt me op dat er overal afstand wordt gehouden, maar ze doen het zo subtiel alsof ze er niks van willen laten merken en alles zo normaal mogelijk willen laten lijken. Als dat zo is, vind ik het zo verfrissend en ook echt leuk dat die hele corona gewoon even niet wordt genoemd.
Ja! Het voorstelrondje was begin mei op tv.
Ja, dat viel mij ook al op! Heel chill dat het helemaal niet benoemd hoeft te worden.
Valt me wel op dat ze allemaal vrij jong zijn. De oudste is 36 jaar. Is dat altijd zo bij de Vlaamse versie? In NL heb je toch ook altijd veel oudere grijze boeren van 50 of 60 jaar.
Er zitten wel echt lieverds tussen volgens mij!
Ik vond de jonge boeren ook allemaal heel leuk! Vooral diegene met de 5 zussen
Meestal zit er ook een oudere boer bij, van het zweverige womanizer type (vorig jaar Etienne, daarvoor Manu) ofwel echt een boer-boer (vorig jaar Gerard).
Jaa ik hoop het ook. Kan een beetje twee kanten op. Ik vond het nu wel vrij cringy, ook hoe hij reageerde op het filmpje van dat meisje.
Ohh ja Etienne en Manu. Die genoten Ć©cht van alle aandacht van de vrouwen. En alle kansen pakken om te knuffelen enz, maakte niet uit met wie
Ik kijk het ook via de vtm app, maar dacht dat gisteravond de nieuwe aflevering online zou komen. Hij staat er alleen nog niet op. Heeft iemand enig idee wanneer hij online komt te staan?
Edit: hij staat online!