Ik ben ook helemaal bij nu.
Ik vind Emily van Jitse echt zo’n leuk meisje, heb het gevoel dat ik haar ergens van ken, maar dat kan niet want ik ken eigenlijk geen Belgen. Maar echt een lieve leuke meid. Ik vind Jitse veel te benauwend met zijn familie, ouders die er steeds bij zitten, broer en schoonzus die constant klef doen, met de hele familie iemand uitzwaaien die gaat werken, Jitse die alles samen wil doen. Voor iemand die dat zoekt is hij vast een lieve jongen, maar ik denk dat Emily zich toch ook niet zo aan banden wil laten leggen.
Ik vind de vrouwen van Manu allemaal een beetje gelijkaardig, maar ik denk dat hij gaat voor degene die er het jongst uit ziet. Die ene die ging hardlopen met haar zoons. Ik vind hem zelf heel wisselend, superlief hoe hij zijn honden instopte in bed, maar die flauwe seksgrapjes vind ik echt een mega-afknapper.
Jeroen vind ik niet zo leuk met z’n ketting en ik vind hem ook wat te handtastelijk. Van zijn meisjes vind ik die met het lange haar het leukst. Ik denk dat hij vanavond toch voor Severien zal kiezen. Bij die massage leek hij erg ongemakkelijk en hij ging gelijk de sfeer verknallen door te zeggen dat hij nog niks voelde. Sjonge hou gewoon je mond en geniet ervan.
Boer Jan vind ik erg oppervlakkig overkomen, maar dat kan alleen op tv zo zijn. Zijn meiden lijken ook letterlijk erg op elkaar, maar dan blond en donker. Ik denk dat hij voor Romina kiest, omdat zij meer ervaring heeft met boerderijen en hier meer naar op zoek lijkt te zijn.
Bjorn kiest denk ik voor dat meisjemeisje. Ik weet niet of ze echt bij hem past, maar dat zeg ik meer gebaseerd op haar uiterlijk, want ze lijkt het wel graag te willen en ervoor open te staan. Ik voel nog geen gouden match en sprookjeshuwelijk aankomen.
Ik valt me trouwens op dat ik dit typ met een Vlaams accent in mijn hoofd.