Wauw Etienne heeft zeker een verkeerde beslissing gemaakt. Maar het is ook wel moeilijk hoor. Je voelt meer voor iemand die misschien niet de overstap wil maken en daarom kies je voor de ander om te kijken of het toch nog wel iets kan worden. Er moest toch wel iets zijn waarom hij die paar dagen nog wilde aankijken? Alleen heel triest dat hij zo klef deed terwijl hij misschien in zijn hoofd tegelijk aan Sabine dacht. Valse hoop naar Rebecca. Bah. Hij had vanaf het begin eerlijk moeten zijn.
Donderdag komt de terugblik al!
Kan het helaas niet verder lezen omdat het een HLN+ artikel is. Maar ik vind het echt laf hoe hij om is gegaan met Rebecca, dat verdiende ze echt niet. Dan had hij gewoon moeten zeggen: goed ik ben verliefd op Sabine, maar ze wil terug naar huis en met Rebecca voel ik geen klik, dus dan zal ik niemand kiezen. Dan had hij zijn ‘teken van liefde’ naar Sabine gedaan, en was het fair voor Rebecca. Nu lijkt hij inderdaad heel erg een profiteur.
Ik hoop echt bij de reünie donderdag, dat Peggy daar ineens naast Gerard zit haha.
Benieuwd naar de aflevering van vanavond ik hoop dat Viktor lange afstand met Rani toch nog een kans heeft gegeven. En dat Sabine Etienne keihard heeft afgewezen.
Ik ben ook benieuwd!!! En in het voorstukje leek het alsof er voor Gerard toch nog iets bijzonder gebeurt, dus daar hoop ik stiekem op want vond het seizoen wel een beetje zielig voor hem.
Nou 3x niks tot nu toe.
Vaag ook die Stephan. Paar keer gebeld maar hij was druk. En dan op tv pas zeggen dat hij niks met d’r wil. Lekker lullig. Maar als er nauwelijks contact geweest was had ik zelf ook al wel mijn conclusies getrokken als ik Evelien was.
En Etienne gelijk weer met zijn gezemel dat ze altijd bij elkaar terecht zullen kunnen ‘ja dat is iets dat blijft!’. Nou nee, ik weet wel zeker dat ze elkaar nooit meer zullen spreken.
Zou wel leuk zijn als Gerard als enige toch nog succes heeft gehad.
Wow plottwist haha
Ik vraag me af waar Victor en Stephan dan wel naar op zoek zijn.
Oh Victor heeft nu en Bulgaarse hoor ik.
Jaaaaaaaa Gerard!!!
Ik gun het hem!
Heeft ie een vriendin?
Ik wil zo graag de aflevering kijken maar hij staat niet online
Ja, en het is Marijke!
Ik heb de aflevering ook gezien inmiddels.
Vind het wel heel apart dat Marianne en remco niet eens gezoend hebben…? Dat kan toch juist hetgene zijn waardoor je kriebels krijgt zeg maar? Dan is alles dus vanaf moment 1 vriendschappelijk geweest lijkt wel, aangezien ze zelfs op vakanties geweest zijn met elkaar. Vond dat wel een beetje bijzonder allemaal haha.
En ik vind dat Etienne er heel makkelijk vanaf is gekomen. En jammer dat Rebecca niet nog haar zegje heeft mogen doen in de aflevering.
Stephan is echt een vage. En hij komt echt heel gevoelloos over. Ik was geen fan van evelien, maar gun haar echt veel beter. Iemand die haar ook wat terug geeft.
Gerard maakte wel het hele seizoen goed hoor. Wat geweldig om te zien!
Plot twist! verder wel een mager seizoen. Met hun vriendschappen. Heb toch het idee dat sommigen hun verwachtingen onrealistisch zijn.
Ik heb nog nooit eerder een Vlaams seizoen gezien, maar is het normaal dat het zo mager is qua liefde? In de Nederlandse seizoenen komen er toch altijd meer relaties uit.
Ik heb ook echt wel het idee dat Stephan en Victor zichzelf niet echt hebben open gesteld en dan denk ik: waarom deed je dan mee aan dit programma?
Trouwens, wat was deze aflevering ongemakkelijk! De cringe was soms echt niet te doen.
Ja vooral toen Evelien ter plekke te horen kreeg dat Stephan er de brui aan gaf!
Ja, ik vind het eigenlijk echt niet kunnen hoe de programmamakers dit hebben aangepakt.
Ahhh kom op! Stephan had echt wat meer moeite kunnen doen! Het lijkt mij logisch dat het gevoel een beetje vervaagt als je elkaar niet ziet en spreekt. Hij heeft het niet eens geprobeerd. Bij Gerard en Marijke heeft het dus wel gewerkt, na de show contact blijven houden en zie waar ze nu zijn.
Ik las dat op 3 en 10 mei voorstelafleveringen zijn voor het nieuwe seizoen dat dit najaar komt! Dit jaar, oa ivm corona, een home sweet home editie. Vraag me wel af hoe ze dat gaan doen met de opnames? Weet niet precies hoe het er exact voor staat in België en welke maatregelen wel/niet versoepeld gaan worden tegen de zomer. Hoe dan ook, wel veel zin in het aankomende seizoen!
Weer iets fijns om naar uit te kijken! Al vind ik juist de afleveringen in het buitenland het leukst.