Vlaamse Boer zkt Vrouw - De Wereld Rond

Ja ik ben wel benieuwd of dat verandert nu Stephan de afleveringen gezien heeft… Hoe gemeen Evelien toen over Sarah sprak is toch echt een afknapper.

5 likes

Ja echt enorm jaloers. Ik kijk nu al uit naar de terugblik aflevering. Ben benieuwd wie er nog bij elkaar gaan zijn. Ik vrees de meeste niet.

Ik vond Eveline ook niet leuk neergezet, maar ik denk dat zij uiteindelijk best goed bij elkaar passen! Zij vindt het denk ik ook prima om in zo een lege omgeving te wonen.

Etienne en Rebecca i dont know… vind ze ergens wel bij elkaar passen (misschien vond ik Sabine iets te beschaafd voor hem?) maar ik zie ook niet hoe dit kan met haar kinderen, vooral als ze nog op de basisschool of middelbare school zitten.

Marianne met die gast vind ik tot nu toe wel leuk! Baalde eerst dat die Nederlandse jongen weg moest maar misschien vind ik deze gekozen Belg nu wel beter bij haar passen… Vind hem niks maar krijg het idee dat zij hem wel echt chill vind.

Wie hebben we dan nog… Oja de Bulgaar! Ik hoop dat dat wat wordt maar ik denk dat hij teveel verwachtingen heeft van een partner en dat het daardoor misschien stuk loopt.

Ja, Wow hoe hij zei dat beide vrouwen ‘iets mankeren’. Dat was echt gaar.
Ik kan die Victor zo niet peilen!

En ik had de keuze voor Evelien ook totaal niet aan zien komen.

Ik ben heel benieuwd hoe de tripjes gaan zijn!

Haha inderdaad! Maar soms komen zijn onhandige uitspraken ook wel doordat Nederlands niet zijn eerst taal is denk ik. Maar ik denk ook dat hij onrealistische verwachtingen heeft. Of in ieder geval heel weinig tot geen ervaring met relaties. Ik hoop toch dat het lukt met Rani, ik zie wel potentieel.

Ik denk dat Remco en Marianne misschien nog het meest kans maken. Ik vind hem ook helemaal niet leuk, maar ze lijken wel een goede klik te hebben.

1 like

Is Nederlands niet zijn eerste taal? Hij heeft toch een duidelijk West-Vlaams accent?

Ik hoop nog steeds dat Peggy terug contact heeft gezocht met Gerard en dat die twee nu samen gelukkig zijn. :grin: Ik vind haar echt heel aandoenlijk.

4 likes

Ja Peggy! Dat had wat kunnen worden. Zou leuk zijn als zij meekomt in de terugblik aflevering

2 likes

Hij is in Bulgarije opgegroeid en naar school gegaan en spreekt denk ik bijna alleen Bulgaars en Engels, behalve met zijn familie. Misschien is Nederlands dus wel letterlijk zijn eerste taal binnen zijn gezin geweest, maar ik vind wel dat je hoort dat het niet zijn enige/meest gebruikte taal is, door sommige woorden en uitdrukkingen die hij gebruikt. Hij maakt ook soms de/het-foutjes enzo en gebruikt soms verfranste woorden (maar dan niet zoals west-vlamingen dat doen :p). Ik dacht daarom dat “ze mankeren allebei iets” misschien meer bedoelde als dat er iets in zijn gevoel ontbreekt bij allebei / er bij allebei “iets mist” (meer zoals het gewone FR “manquer”/missen ipv “iets mankeren” in NL)

edit: even zijn voorstelfimpje herbekeken, hij zegt daar bv. “mijn familie hebben” en “een kleine aandeel” (hele analyse sorry :stuck_out_tongue: vind het wel interessant die taaldingetjes maar mss vergis ik me hoor)

Hahaha ja ik moest ook terugdenken aan Peggy. Zo over-the-top, maar zij zou wel tot het einde gebleven zijn denk ik. Ik zie het nog wel gebeuren dat Gerard terug contact opneemt met de andere vrouwen die hij wegstuurde.

4 likes

Je hebt waarschijnlijk gelijk hoor! Het viel mij ook al op dat hij soms rare zinnen vormde maar ik dacht dat dat bij het West-Vlaams hoorde. Ja sorry onwetende Antwerpenaar hier. :grin:

1 like

Ik ben een West-Vlaming en ik hoorde ook West-Vlaams :smile:

2 likes

Ik ben Nederlands en ik hoor dus echt niet zoveel verschil in de verschillende Vlaamse accenten haha! Verschilt dat ook per gebied waar je woont? Vind dat altijd interessant haha

Peggy voelde toch ook meer iets vriendschappelijk voor Gerard? Dat had hij ook en daarom was ze als eerst weggestuurd. Ik denk niet dat die twee wel iets hadden kunnen worden.

Hebben jullie de nieuwste aflevering van vandaag al gezien? Er gebeurt wel het een en ander… Deels verwacht, deels onverwacht vond ik :grimacing:

Ben ‘m nu aan het kijken! Ben errrrg benieuwd haha

Ohh kun je t in een spoiler zetten? Ben te nieuwsgierig :grimacing:

1 like
Samenvatting

In Kaapverdie zegt Etien tegen Rebecca dat hij geen vonk voelt. Zij voelt zich een beetje bespeeld omdat hij die vonk wel met Sabine zegt te voelen, maar haar liet blijven.

En ook Victor laat aan Rani weten dat het meer vriendschappelijk is. Met als reden dat hij 2 jaar long distance niet ziet zitten ivm studie. Maar ik denk eigenlijk dat hij gewoon niet hele sterke gevoelens had. Wel jammer :frowning_face:

Samenvatting

Van Etienne had ik het wel verwacht idd. Had ook het idee dat hij meer een klik had met Sabine.

Van Viktor vind ik het gewoon een stomme reden. Dat wist hij toch al voordat hij haar als laatste “koos”? Sowieso zag ik het bij hem niet echt gebeuren eigenlijk. Weinig romantiek en hij bleef steeds zo zakelijk. Ook met die roadtrip, hij kon net zo goed de reisgids zijn. Net of hij er alleen maar was om hun te vermaken en andersom :sweat_smile:

1 like

Etienne is toch echt een lul?! Sjemig ik heb echt zitten vloeken hoor. Waarom word dit gedrag geaccepteerd?

Je kan toch niet iemand kiezen die je eigenlijk niet wilt, om die vervolgens 2 dagen te betasten en kussen alsof je een stel bent. En daarna te zeggen, er is niks tussen ons, en wel tussen Sabine en mij maar Sabine wilde naar huis dus koos ik jou maar? Echt geen woorden voor. Wat een kwal.

Ik denk dat alleen Marianne en remco wel toekomst hebben samen. En ik hoop stephan en evelien ook maar ben ook echt heel nieuwsgierig of dat wat is geworden!

9 likes

Ik vind Etienne ook echt een klootviool eersteklas. Ik snap dat ie Sabine in eerste instantie naar huis heeft laten gaan, maar wees dan direct eerlijk tegen die andere vrouw ipv hele tijd klef doen.

Ik ben verder echt fan van Marianne en Remco en Stephan en Evelien. En ik vind Viktor ook nog steeds heel leuk, jammer dat hij volgens mij echt hoge eisen aan een toekomstige vriendin stelt.

1 like

Ahh ik vind Remco en Marianne wel echt heel schattig samen. Zo leuk om te zien!
Evelien en Stephan zijn nog wat gereserveerd. Misschien ook door de camera’s. Zou mij ook heel ongemakkelijk lijken om steeds een camera in de buurt te hebben. Hoop voor hen dat het ook allemaal goed uitpakt.
Viktor kwam wel echt meer los had ik het idee. Met zn grapjes steeds. Dat vond ik wel leuk om te zien!
En als ik Rebecca was, zou ik me echt gebruikt voelen… Etienne wist al vanaf het laatste keuzemoment dat hij meer voor Sabine voelde. En dan constant zo klef, kussen etc om de schijn op te houden? Wow… Net of hij toch nog ff die vakantie wilde meepakken. Een beetje zo’n profiteur ofzo. Bah. Wel goed van Rebecca dat ze zo duidelijk op haar strepen ging staan om het antwoord uit hem te krijgen en hem daarna ook goed op zn plaats zet. Knap van haar

Komt er nu nog een aflevering hoe het met iedereen gaat of was dit de laatste aflevering?

2 likes