Ik dacht dat Stephan voor Aline zou gaan. Charlotte vond ik een te poppemieke (al is dat niet het juiste woord, eerder te braaf/frĆŖle/lief om daar haar mannetje te kunnen staan, dat is niet negatief) en mja Evelien, ik weet niet maar ik moet er niet van hebben, het is een gevoel dat ik heb, ik vind haar te achterbaks.
Etienneā¦ mja dat is een profiteur eā¦ In een Belgisch weekblad heeft hij gezegd dat hij Sabine nog niet afgeschreven heeft, hij heeft Sabine naar huis gestuurd als een daad van liefde omdat hij zag dat ze aan het wegkwijnen was.
Ik denk dat Victor geen makkelijke mens is, ik hoop dat Rani hem meer kan loskrijgen.
Remco is nog zo iemand waar ik het niet voor hebā¦ Ik vind hem zo pusherig, dikkenek en als Ryan dan wegging zei hij iets in de trant van āhet was toch een leuke manā, dan denk ik had er dan wat vriendelijker tegen gedaan want hij voelde zich rot door u.
Gerard was inderdaad zielig, ik denk dan je weet toch dat je voor zo iemand kiest, natuurlijk vind en ziet die mens de geboorte van het 1001 kalfje niet āspeciaalā en is het voor hem werk.
Ik ben benieuwd voor de volgende afleveringen