Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Mocht er iemand zijn die haar Sleepyhead deluxe wil verkopen, dan hoor ik dat graag! :slight_smile:

Ik ben aan het twijfelen of ik toch niet bijna alles van maat 50 t/m 62 alvast op Vinted ga zetten. Ik dacht ik bewaar het voor een eventuele volgende, maar ik ken mezelf… Ik wil dan waarschijnlijk toch weer andere dingen.

Ja! Mag ik die van je overkopen? Of wil je liever meer verkopen, want dat zou ik snappen

Ik verkoop deze draagzak van Lennylamb, met een beetje pijn in het hart, maar de draagdagen zijn al lang over helaas.

Komt uit een rook- en huisdiervrij huis.
De draagzak is in zeer goede staat. Vanwege de heerlijk zachte doekenstof en de extra beveiligde gesp om de heupen vond ik dit de fijnste draagzak die ik heb geprobeerd / gebruikt. Hij is geschikt voor baby’s vanaf maat 62 tot ongeveer maat 86 (iets langer kan ook maar dan is hij niet meer 100% ergonomisch). Je kunt zowel ergonomisch buik- als rugdragen.
Bij interesse meer foto’s!

Ik ben wel benieuwd naar je accountnaam :blush:

Ik kan je geen pb sturen, stuur jij me er even eentje?

Dat was ik niet, jammer haha.

Edit: verkocht!
Ik heb een hele mooie ringsling in de aanbieding!
Nooit gebruikt want met mijn fysieke gesteldheid lukt het gewoon niet :slightly_frowning_face:


Foto ben ik dus ook niet haha.
Wil er graag €50 voor inclusief verzenden!

Vanaf hoe oud kan je die gebruiken?

Vanaf newborn! Echt direct na de geboorte
https://www.dragenenzo.nl/ringsling-informatie

Van welk merk is deze?

Moonsling

Ik heb vandaag opgeruimd en heb zwangerschaps shirts/ tops/jurkje en wat mamalicious broeken alles in maat 36/38 ( medium) op Vinted en marktplaats gezet. Het heeft allemaal een zacht prijsje dus ben je geïnteresseerd stuur mij een DM :grinning_face_with_smiling_eyes:
Nog niet alles staat er op omdat ik nog zwanger ben en een paar dingen wel draag :sweat_smile:

Ik verkoop dit okergele corduroy boxpakje van Lodger, een enkele keer gedragen (maat 68). Ziet er op de foto iets lichter uit dan in het echt. Nieuwprijs is €20,-

Heeft iemand toevallig een winterjas maat 86 (meisje) te koop?

Leuk deze! Hoe valt die?

Ik misschien een van de Zara, moet ff kijken welke maat het is en of ie er nog een beetje oke uit ziet.!
@Fredje, sorry het is maat 80 :worried:

1 like

Ik volgens mij ook nog een 86… zal straks even kijken!

1 like

Iemand hier die toevallig de uitbreidingsset van Stokke baby bedje verkoopt in de kleur mint?

Qua maat valt het gewoon echt naar maat 68. De mouwen zijn wat strakker dan de pijpjes, daar blijft het wat losser zitten. Ik vond het wel lastig om er een romper met lange mouwen onder te doen.

Dit is een foto dat hij hem aan had:

1 like