Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Het oude topic kreeg helaas technische problemen, maar we beginnen gewoon opnieuw!

Plaats hier alle babygerelateerde artikelen die je graag wil verkopen.

9 likes

Puckababy piep 2x. Overgenomen van iemand, maar zelf 1x gebruikt. Toch andere inbakerdoek gebruikt. Ritsjes, stof, klittenband nog in goede staat. Ik wil ze graag in één koop kwijt.

Ik heb net 27 advertenties op marktplaats gezet die met kinderdingen te maken hebben, oa kleding maat 68 tm 86 m.n. meisjeskleding maar ook wat unisex dingen, puckababy bag, aerosleep, Lodger schoentjes en nog wat dingen. De komende dagen komt er ws nog meer bij want ik ben aan het opruimen.
Ik was van plan om het hier ook allemaal te plaatsen maar tis best veel werk dus vandaar dat ik het even zo doe. Als je foto’s wil zien/mn marktplaatslink wil, stuur me gerust een DM!

1 like


Zara schoentjes maat 20
5 euro


H&M berenjasje maat 62
3 euro


Philley, 10 euro.

Zou je die schoentjes op willen meten? :flushed:

Ja doe ik na het eten!

Ik gooi ze er nog ff een keer op hier!

1 like

De binnenzool is 13 cm!

Ah dan zijn ze aan de kleine kant :flushed: thnx!

Iemand interesse in deze tas? Hij is van het merk Petit Filippe. Ik pak hem nooit. Heb hem een paar maanden, maar ik denk 3 of 4 keer gebruikt. Als nieuw dus.

Hij was nieuw 65 euro.

1 like

Ik heb echt al boven verwachting veel verkocht maar dat is ook wel eens anders. Ik heb nu vooral losse items verkocht, maar begreep van mijn schoonzusje dat pakketten het ook vaak goed doen.
Veel van hier verkopen goed via Vinted, met name kleding. Ik heb dat zelf nog niet geprobeerd, misschien dat dat nog wel beter zou werken.

Paar dingen die ik verkoop. Sommige nauwelijks gedragen ivm maat/seizoen combi.

Prijzen zijn richt prijzen.


Iemand interesse in deze slofjes van liliputiens? Zijn 1x Gedragen bij mijn oudste en mijn jongste past ze al niet meer :sweat_smile:

Stokke kussen stoel verkleining €6

Pyjama maat 74 nooit gedragen €5

Shirt Imps&Elfs maat 62 €3

Prénatal blauw shirt €1

Broek helemaal nieuw €5 Noppies maat 74

Shirt Noppies helemaal nieuw maat 74 €6

Kan ik iemand hier een plezier mee doen? Ongedragen, maat 86. Komt uit deze set van 3 van H&M, maar deze blijft in de kast liggen, heeft ze alleen 1 keer kort aangehad om te passen. Als iemand van hier hem wil, maggie weg tegen verzendkosten. Anders zet ik hem binnenkort op vinted.

Ik heb gisteren de speelgoedkisten uitgezocht en heb echt een enorme hoeveelheid babyspeelgoed die weg mag. Oa Freddy Vuurvlieg, andere Lamaze dieren, veel stoffen/knisper boekjes, rammelaars, etc etc

@Neverland gezien ik jou net ergens anders zie typen dat je nog geen freddie hebt tag ik je hier even :wink:

1 like

Wat vraag je voor sofie?

Ik stuur je ff een pb om het topic niet te kapen!

Ik verkoop twee paar adapters voor de maxi cosi die op de Bugaboo Cameleon passen, is er hier iemand die interesse heeft? 5 euro per paar!