Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Dankjewel voor de foto! Ik zoek toch nog even verder, deze kleur roze staat haar echt heel lelijk :see_no_evil:

Bedankt voor de moeite iig :blush:

1 like

Haha ja, kan ik me voorstellen! J stond het juist heel mooi

Ai jammer! Dan past K hem niet (lang) meer. Maat groter heeft ze dan nodig. Toch bedankt!

Helaas! Toch bedankt voor het checken :blush:

Heeft iemand dit specifieke tuinbroekje van Zara te koop? Ik wil geen lichtroze. Maat 74.

Ik heb al op Vinted gekeken.

Deze hadden wij in maat 68, zo’n leuk kledingstuk!
Als iemand hem nog in 92/98 heeft, houd ik me aanbevolen. :grimacing:

Heeft iemand nog leuke kleertjes te koop voor een jongetje?
Eind 74, begin maat 80 nu.:face_with_hand_over_mouth:

Oja ik! Maar was te lui om te uploaden. Ik zal es kijken of het deze week lukt :slight_smile: herinner me gerust! Heb echt stapels (maar weet natuurlijk niet of het je smaak is)

1 like

Heeft er iemand belang bij plussize zwangerschapskleding, passend bij maat 48? Zo ja, dan maak ik vandaag even wat foto’s. Verkoop het liever hier dan via marktplaats of vinted :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Ik heb veel maat 80 te koop. Zal ik mijn vinted sturen?

1 like

Altijd welkom!:blush:

Het is voornamelijk Zara :stuck_out_tongue:

Ja ik! Heb zelf maat 44/46 maar misschien de jurkjes en blousjes? Als je die hebt natuurlijk haha

Ik misschien wel! Ook hier vooral interesse ik jurkjes :blush:

Hoi! Ik heb veel lente/zomer babykleding voor in de maten 50-68. Ik wil dit graag gaan verkopen in een aantal bundels, is hier interesse voor? Aangezien hier volgens mij veel meiden zitten met dezelfde smaak, probeer ik het dan eerst even hier voordat ik het op vinted zet. Het gaat om veel kleding van de Zara/name it/ Next/H&M, maar ook Lil’Atelier en petit Bateau/Emile et Ida

Even een snelle foto voor een indruk, ik ga natuurlijk alles nog even strijken en beter fotograferen mocht er interesse zijn.

6 likes

Oe leuk!

1 like

Ik heb de zak nu van boven gehaald, nu nog foto’s maken haha. Sorry, plannen met babys 'n is geen succes. Ik heb in ieder geval een zwart basis jurkje van h&m en een spijkerjurkje van c&a.

1 like

Ik vind ook alles leuk maar je hebt heeeel toevallig niet ook wat dingen in maatje 74 zeker?

1 like

Hele leuke dingen! Dus zeker geïnteresseerd!

1 like

Waarom is mijn baby zo groot :crazy_face::see_no_evil:
Ik gok nu op 74-80 voor de zomer :grimacing:

Slide maar in m’n DM als iemand 74-80 voor meisje heeft voor de zomer hihi.
Of 92-98 voor een jongen

  • of gender neutraal natuurlijk!!!-
1 like