Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik ben as we speak dingen aan het uploaden op Vinted in maat 80. Pb me maar als je mijn account wil weten (anderen mogen natuurlijk ook, ik heb ook een shitload aan kleinere maatjes te koop staan)
Kleine greep:

2 likes

Ik vond, vol hormonen, dat mijn vriend dit boek moest lezen. Vriend vond van niet. Boek is dus nog zo goed als nieuw. Mag weg tegen verzendkosten (Postnl).

3 likes

Ik verkoop mijn Atipoppe Handsome Leo in maatje 3 (was perfect voor back carry) met pijn in mijn hart. De jongste is nu ook echt wel te groot en te zwaar geworden om comfortabel te dragen.

Heeft iemand interesse in een koeka boxzak in het wit?
Wij hebben toch gekozen voor een groene, want wit steekt teveel af bij onze meubels in de woonkamer/boxkleed. Hij is tweedehands, maar ziet er uit als nieuw. Heeft kort gehangen in een rook- en diervrij huis.
Ik zat te denken aan €15,- exclusief verzendkosten? Ik heb hem ook op Vinted staan, daar zou via homerr de verzendkosten €2,50 worden.

Meer foto's

Bruin broekje Zara maat 80: €2,50
Mintgroen/grijs broekje Zara maat 80: €2,50
Gestreept shirt Zara maat 80: €1,50
Blauw broekje HEMA maat 80: €3

Iemand die een skipak oid verkoopt in maat 86/92? En snel kan verzenden? :joy: Ik vind t eigenlijk onzin want hij mag van mij lekker met z’n spijkerbroek t bos in etc dus wil er ook niet teveel aan uit geven. I know :upside_down_face:

Sorry, ik niet, maar anders is een pak van de Lidl misschien een idee? Zijn een tientje!

Edit: dat is alleen een broek trouwens, geen heel pak.

Ik wilde idd ook die van de lidl tippen, vrees alleen niet dat je die voor het weekend binnen hebt.

K. heeft zon broek nu die zijn heel fijn! Zit best hoog op de buik ook dus icm winterjas prima. Zit stukje in wat je in de schoenen doet, dus geen water van onder erin. Ze draagt maat 86 en heeft daarvan 86/92. Past goed, maar sla de pijp vaak een keer om omdat ze er anders nét op loopt.

Maar dat heb je ook niet als iemand van hier het verkoopt, denk ik…

Vinted en dan verzenden met postNL? kun je misschien net redden :grimacing:. Wat ik van lidl weet is dat ze meestal best traag zijn met verzenden

Haha de sneeuw bracht me idd op t idee, maar denk dat het sowieso wel fijn is! Wilde zo ook even gaan fietsen maar vind het dan toch koud voor hem!

Ohja tis al donderdag he :sweat_smile: zo met verlof mn dagen beetje kwijt. Dan moet het idd vandaag nog verzonden worden en de pakketdienst heel erg meewerken… maar de laatste 2x dat ik bij lidl wat bestelde duurde het veel langer nog (ook buiten de decemberdrukte om).

@June88 wij gebruiken hem idd ook veel op de fiets of gewoon met naar buiten gaan nu het zo koud is!

2 likes

Uitverkocht bij Lidl :rofl: ga ff Vinted uitpluizen voor m’n spontane idee :joy:

Naahh, wat stom. Toen ik net keek (voordat ik het hier postte), hadden ze ze nog in die maat. Beláchelijk dat iedereen dat een beetje loopt te bestellen.

Ik heb zoiets voor 7,50 via marktplaats gekocht! Moet je wel even geluk hebben met een chille verkoper

Lodger heeft nu ook skipakken in de aanbieding… weetniet hoe snel ze zijn met verzending.

Hoe dúrven ze!

Heb er 1 via Vinted voor 5 euro! :grinning_face_with_smiling_eyes: Bedankt voor het steunen van m’n bevlieging haha

1 like

Oh geweldig! Die boxpakjes had ik zo willen hebben in maat 68/74… helaas te klein! Misschien een vriendin, die heeft net een kindje. Ik stuur je een DM.

1 like

Is dat linkerboxpakje wit met geel? We krijgen een jongetje maar vind hem zo leuk

Wat een leuke smaak, ik vind echt alles leuk haha

2 likes