Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Mag ik je Vinted linkje? Of kijk ik eroverheen? :blush:

Heb mijn Vinted er nu bij gezet :slight_smile:

De Smartmax is daar inmiddels verkocht zie ik.

Ik heb dit boek nu uit, en ga het niet nog eens lezen. Hij ziet er nog helemaal nieuw uit verder, dus zou ook een prima cadeautje kunnen zijn.

Ophalen in regio Tilburg en anders verzend ik hem

Ik ben alles maat 50/56 aan het uitzoeken en ga dingen verkopen na 3 baby’s. Sommige dingen zijn door alle 3 gedragen, andere maar een halve dag of helemaal niet. Ik ben op m’n vinted nog van alles aan het uploaden en nog lang niet klaar met uitzoeken en foto’s maken. Maar hier toch alvast een beetje. Komt uiteindelijk nog veel meer bij, ook nog meisjes kleding tot maat 98!

Foto’s








1 like

Heb je misschien al een linkje? Ik zie nu al wat leuke dingen namelijk :relaxed:

Ik heb een tommee tippee luieremmer besteld voor de katten maar deze is helemaal niet handig daarvoor. Ik heb de doos alleen open gemaakt en er een opvang cassette in gedaan, dus niet gebruikt.
Ophalen kan in de kop van Noord-Holland of verzonden worden. Over de prijs kunnen we het hebben.

Werkt het zo?

Ben nog niet veel verder, maar goed, ik ga proberen elke dag wat aan te vullen :joy: shirtjes en broekjes jongens maat 50/56 komt eraan, maar hij heeft nu nog wat aan en ik wil alles op de foto in 1x :grimacing:

1 like

Oh dan wil ik ook wel even wachten… Mag ik je anders een pb sturen?

Ja tuurlijk!

Het valt te proberen dus vandaar deze post!

Mijn zoontje is helemaal gek op z’n schaap van Happy Horse. Deze zat in de gratis “ouders van nu” Babybox. Het beest wordt de hele dag overal mee naartoe gesleept en het lijkt mij zo fijn om een reserve te hebben. Nieuw staat hij voor €16 op bol.com dus ik twijfel een beetje of dat wel dezelfde is, zo’n dure knuffel zal toch niet in die box gezeten hebben?

Is er iemand die dit schaap ongebruikt heeft liggen en waarvan ik hem misschien mag overkopen? Geen garantie dat het niet afgelebberd wordt maar dat gebeurd dan wel met liefde.

Hierbij een foto van het desbetreffende schaap in de intratuin.

Bedankt!

5 likes

Vergis je niet in wat voor marges soms op dit soort producten zitten ;). Als ik zo kijk lijkt het inderdaad Lamb Leo te zijn en die wordt op diverse plekken voor rond de 10 euro verkocht, maar dan komen er natuurlijk nog verzendkosten bij.

Maar als hij in zo’n gratis box zat dan heb je wel veel kans dat mensen hebben liggen. Er zijn ook Facebookgroepen voor het vinden van knuffeldubbelgangers, misschien heb je daar ook succes.

1 like

Bedankt! Wat een goede tip, ik ga sowieso marktplaats maar eens afstruinen!

En jeetje die marges zijn dan echt bizar!

1 like

er stond een tijdje terug hier iets over een website waar iedereen knuffels aan kon bieden, ik weet niet of het deze was maar het lijkt hetzelfde idee
misschien staat hij daar tussen!

1 like

De Facebookgroep heet “Knuffel kwijt, gezocht, aangeboden”. Met 16k leden zou je toch hopelijk succes moeten hebben?

2 likes

Dit ziet er inderdaad uit als lamb leo. R. heeft de knuffeldoekjes variant ervan, maar is daar nogal aan verknocht en die is samen met Donkey Dazzle nogal gebruikt haha. Heb je dus precies niks aan, behalve dat ik hem herken en dat er dus verschillende varianten van de meeste van die knuffeltjes zijn (doekjesvariant, kleine knuffel, grotere knuffel) dus zou ook even nameten :wink:

2 likes

Wat zou je voor die eerste willen hebben?

Volgens mij wordt deze ook bij de Blokker verkocht! Mijn dochter heeft deze ook als slaapknuffel maar dan de platte/doekjes variant.

1 like

Hij is helaas al weg :frowning: ik pas de post direct aan


1-persoonsbed 40 euro


Poppenwagen riet 10 euro


Poppenbed 5 euro


Loopwagen 5 euro (van dijk, wielen bewegen niet meer zo soepel, wat wd40 zou kunnen helpen?)

Alles op te halen in Rotterdam!

2 likes

Ik heb ook weer wat dingetje uitgezocht en op Vinted gezet. Dm me voor mijn mijn account. Allemaal maat 74



Uploaden: A9614299-7AC4-4B4A-AAD2-5582C6FA5052.jpeg…


1 like