Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Edit: Had een wiegje te koop maar die is verkocht.

Ik verkoop mijn ByKay draagzak. Onze baby heeft er hooguit 5 keer in gezeten maar vindt het helaas helemaal niks. Ik wel, dus hij gaat weg met pijn in het hart :sweat_smile:

Het is de Click Carrier en ik zet ‘m komend weekend op Vinted (dan kan ik nog even goede foto’s maken bij daglicht). Maar misschien kan ik er hier al iemand blij mee maken!

Ik twijfel. Wij hebben al een draagzak maar deze leek me altijd fijn. Waarom doe je m weg? En wat is je vraagprijs?

1 like

Ik vind ‘m heel fijn! Maar onze baby niet, haha. Dus we gebruiken hem nooit, dus beetje zonde van het geld. We hebben hem hooguit 5 keer gebruikt dus hij is nog helemaal mooi. Zou er daarom ook graag minimaal € 95 voor willen hebben.

1 like


Ammehoela zeke 110/116
Nieuw met kaartjes
Rookvrij huis
€75 excl of op te halen omgeving Arnhem.

Dan laat ik het toch aan me voorbij gaan. Voor een 2e draagzak vind ik m dan net te duur.

1 like

Heeft iemand misschien interesse in een ongebruikte wollen deken van most? Afmetingen zijn 90 bij 130

Het is deze van Bol. 88% nieuw zeelandse wol en 12% katoen. Ik gebruik hem niet, hij was voor in de wagen maar daar gebruik ik de voetenzak voor.

Mag weg voor 25,- was 55 of 60 oid.

Iemand interesse in een draagzak van Bondolino? Heel prettig dragen & makkelijk verstelbaar (zonder gespen oid). 5 jaar geleden gekocht (dus niet de nieuwste “versie”). Zwart met grijze ster. Kan ook met rugdragen. Eerste weken heb ik doek gebruikt daarna bij dochter kunnen gebruiken tot ze 3 was (op de rug).

Met 2 kinderen gebruikt, bij 1 kindje ook echt wel intensief, regelmatig gewassen ed dus wel echt gebruikte staat. Zakje om draagzak in mee te nemen zit erbij.
Misschien handig voor erbij of om het dragen uit te proberen?
Hoef er niet veel voor te hebben. Edit: mag weg voor 15 euro excl verzending.
Desgewenst kan ik foto’s maken.






Iemand interesse in deze boeken? Mogen samen weg voor 20 euro excl verzenden of ophalen in Utrecht.

1 like

Heb je die allemaal gelezen? :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik wil deze wel overnemen!

Ik zou ze wel willen! Kom ze graag ophalen!

1 like

Haha nee!

@horselady zou je me een DM kunnen sturen?

Is er iemand die ik blij kan maken met dit leuke Zeeman regenjasje? Staan zonnetjes op en zit teddy in. Maat 74 maar valt meer als 68, ongedragen.

Ik stuur je een dm

Ik kijk hier eig nooit, maar jammer dit dat ie al weg is

Ik verkoop wat speelgoed waar bijna niet is mee gespeeld. Loopfietsen ophalen in Rotterdam



Ik verkoop weer wat (meisjes)kleding in voornamelijk maat 68-74!

Link naar Vinted

frederiekemeb - profiel lid - Vinted

Ik verkoop flink wat houten speelgoed en de Smartmax safaridieren set. Alles 5-8 euro.







6 likes

Leuk!! Heb misschien wel interesse in die auto met dieren en dat balansbord van Melissa en Doug. Ga het zo even overleggen hier!

1 like