Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Oeee mag ik je account? Zie wat leuke dingetjes en E. gaat richting 74.

1 like



Maat 62 & 68

(Meer op vinted ja ja)

Iemand toevallig een leuk jurkje met tule voor kerst in de verkoop, maat 74 of grote 68?

Ik weet niet of het je smaak is maar ik heb een van Hema gekocht, een zwarte met tule met stipjes. Heb hem van Vinted, stonden nog veel in maat 74 op!

Deze

1 like

Skipak/onesie maat 116 gezocht.

1 like

Mocht je hier niet slagen, Lidl en Decathlon hebben ook vaak leuk geprijsde sets

Thx decathlon wist ik… Lidl was ik vergeten.

1 like

Wilde deze kleren naar Stichting Babyspullen brengen, maar alle inzamelpunten in de buurt zijn dicht vanwege Corona. Dus dit mag allemaal weg tegen verzendkosten. Sommige dingen zijn wat verkreukeld, maar had het even snel op de foto gezet :grimacing:


Shirt, maat 80

Broek, maat 74

Shirt, maat 80

Legging, maat 80

Shirtje, maat 74/80

Shirt met poofy hart, maat 80

Shirt, slimfit, maat 80

Shirt, slimfit, maat 80

Warme trui, wel een beetje kort, maat 80

Niet gestreken, maar wel een mooi net blousje, maat 80

Shirtje, meer blauw in het echt, maat 80

Shirtje, maat 80

Shirt met col, maat 62

Shirt, maat 62

Shirt, maat 68

2 shirtjes opa en oma, maat 56

Trui, maat 68

Legging, maat 80

Dun broekje, maat 74

Romper, maat 86

Legging, maat 68

Badhanddoek met capuchon.

7 slabbetjes

7 paar sokken, 0-6 maanden

Shirtje, maat 86, valt eerder als maat 80.

Shirtje, maat 68

Blauwe trui, maat 68

Blauwe trui, nieuw, maat 74

Shirtje, maat 74

Romper met nette bovenkant, leuk met een vestje en legging, maat 74.

Drie overslagrompers, maat 74.

Kort broekje, maat 74. Valt eerder als maat 68.

Romper, maat 74/80

Pyjama, maat 74/80

Pyjamabroekje, kan ook als gewoon broekje. Maat 74/80

3 likes

Wat jammer dat ze dicht zijn :frowning: Het is namelijk een prachtig pakket, ik denk dat je daar iemand heel erg blij mee kan maken.

1 like

Ja misschien is hier iemand die het goed kan gebruiken, en anders bewaar ik het nog even tot ze weer open zijn. Zijn idd nog prima kledingstukken, maar weer niet zo bijzonder genoeg voor de moeite van Vinted vind ik.

1 like

Misschien een moeder en kind huis?

Ik zie wel een paar leuke dingen voor onze kleine! Ik stuur je een pb :blush:

Edit: @Vivre geen idee waarom, maar ik krijg het niet voor elkaar en weet niet zeker of mijn berichtje is verzonden, dus doe het even zo. Heb wat dingen gescreenshot :blush: Wil je er buiten de verzendkosten ook wel wat voor geven hoor!

Screenshots





1 like

Ik heb Vinted weer geüpdatet.
Voornamelijk kleding vanaf maat 86 tot 92.
En ook wat speelgoed.

Maat 80:



Jurkjes en bloesje Zara

Maat 62:

Meer op vinted

Onderstaande kleding + babyspeeltjes mogen tegen verzendkosten weg. Gebruikt maar nog in goede staat. Het meeste heb ik ook gekregen en geef ik daarom door of ik vind het wat te gepild oid voor verkoop.

Het kan evt via Vinted voor de laagste verzendkosten. Als je de verzendkosten niet kan missen, stuur me een PB en dan regelen we dat!

(Stippentrui, lama-shirt en boxpakje zijn vergeven.)

(Vestje en blauw broekje met print zijn vergeven.)

(Freddie de vuurvlieg, gekleurde Oball en groen boekje zijn vergeven.)

iets meer close up




10 likes

Ja deze had ik bij nader inzien graag gewild! Durfde via vinted niets meer te kopen omdat ik bang was dat het te laat zou komen. Heb haar gewoon haar leukste normale kleren aangetrokken en dat was ook prima gelukkig haha

De kleding op de foto mag weg tegen verzendkosten! Het is allemaal nog mooi. Ik heb het voor een deel zelf ook weer gekregen en ik heb niet zo’n zin om het allemaal op vinted te zetten. O.a 2 lodger slaapzakken waarvan bij eentje de armen ontbreken maar je kunt wel de armen van de ander erop ritsen. Ik doe het het liefst weg in 1 pakket of meerdere items tegelijk, dat ruimt lekker op.

4 likes

Oh wat leuk! Waar heb je dat paarse pakje van links? Dan ga ik daar naar op zoek (in grotere maat)

1 like

Die is van name it!

1 like

Ik heb eigenlijk wel interesse in het hele pakket! Mag ik je een dm sturen?