Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Welke regio en wat zou je voor die onderste willen?

1 like
  • weg
1 like

Dat is voor mij wat uit de route, dus dan laat ik het aan me voorbij gaan, wel bedankt :blush:

2 likes

Boeken en kleding in maat 86-92.
Ik heb nog veel meer zomerkleding in maat 92.







Ik heb de berg kleertjes die ik eerder te schattig vond om verder te verkopen eindelijk doorgespit en het volgende qua kleine maatjes in de aanbieding (allemaal maat 50/56) het laatste item is een handgehaakt dekentje met capuchon die ongebruikt is (ongeveer 1 meter bij 1 meter)








Heb je deze nog? Zie ze nu pas :pleading_face: :two_hearts:

1 like

Ja heb ze nog!!


wat wil je hiervoor hebben? :pleading_face:

Heb mijn vinted weer aangevuld. Allemaal meisjesspul maat 56 tot 62. Dm maar als je mijn vinted account wipt. Hieronder een aantal nieuwe dingen die ik erop heb gezet.





1 like

Ohhh! Ik stuur je een pb.

Jaa deze is cute he? €2+verzenden?

Iemand interesse in Enfant gevoerde thermolaarzen? Ze zijn groen met glitter. Heb ze tweedehands overgenomen, zijn nog als nieuw. Mijn dochter kan er niet in met haar voet en heeft ze niet gedragen, dus vandaar dat ik ze verkoop. Het is maat 23, maar valt als 21/22.

Ik kan morgen bij daglicht beter foto’s maken, als je wil!

Heb denk ik wel interesse! Hoeveel zou je er voor willen?

1 like

Ik stuur je morgen even een dm goed? :blush:

1 like

Is goed!

1 like

De baby groeit hier heel hard dus we zijn hier de eerste dingen langzaam aan het opruimen.

In de aanbieding:

  • Set van 7 overslagrompers maat 50. - Superhandig in het begin, als je verwacht een mogelijk wat grotere baby te krijgen kan ik me voorstellen dat je niet teveel in maat 50 wil investeren. Hier heeft ze er heel kort ingezeten dus zijn in prima staat.

  • Noppies pakket maat 50 (3 overslagshirts, 1 gewoon shirt, 1 jurkje en 2 broekjes + 2 mutsjes). Komt uit de basis-collectie van Noppies. Dus goed te combineren met items die je al hebt en/of je koopt er makkelijk items bij. Prima staat.

VERKOCHTLodger slaapzak 4 seizoenen maat 50-62. Must-have, al zeg ik het zelf! Valt mooi slank dus ze kunnen er al snel in. En het 3 rits-systeem wat ideaal is bij 's nachts verschonen en je kan ze met slaapzak en al in de maxi-cosi zetten. In prima staat.

  • Noppies set blauw/wit maat 62. Bestaat uit een vestje (aan 2 zijden draagbaar) + broekje + muts. Ook uit de basiscollectie dus goed te matchen / aan te vullen met andere items uit de collectie.

Alles te vinden op Vinted:

Samenvatting

annemiekbosma - profiel lid - Vinted

Als je in regio 010 woont kun je het ook komen ophalen :)![

1 like




Uit een rookvrije woning en nooit in de droger geweest. Op te halen omgeving Arnhem of te verzenden. €15 ophaal prijs.

Meisjeskleding op Vinted, graag een DM voor het account.


T-shirt Scotch & Soda maat 104
Nieuw met prijskaartje
€10😎

Verkoopt iemand misschien een (universele) voetenzak die ik in de buggy kan gebruiken?