Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Iemand toevallig deze voetenzak van Little Dutch in de aanbieding?

Kan op vinted/marktplaats/market place alleen maar roze of grijze vinden en wil het liefste nog een in deze kleur :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik zag deze afgelopen weekend bij babyplanet. Wel wat duurder geloof ik :grimacing:





Weer wat (nieuwe) dingen op Vinted gezet voor kleine prijsjes :sweat_smile: wie maakt me lossss

2 likes

Ja nieuw issie idd her en der nog wel te vinden. Niet helemaal duidelijk door het plaatje erbij (waS gewoon de eerste die in google omhoog kwam), maar ik zoek hem bij voorkeur echt 2e hands. K. past er denk ik nog maar een paar maanden in dus vind dat dan toch wel veel geld anders.

1 like

Ik verkoop dit pakje van nike; helaas niet gedragen🥺 was het vergeten en nu is het helaas te klein.


Maat 50-56. Zou er graag 15 incl. verzendkosten voor willen.

3 likes

Omg :heart_eyes: ik heb morgen pas 20 weken echo/geslachtsbepaling maar anders zou ik hem wel willen!! :innocent:

Iemand moet dit kopen! Geweldig! (Past hier helaas al ff niet meer)



Heb ook m’n vinted aangevuld, met o.a. dit dus.

1 like

Wat een leuke dingen! Ik heb de legging met dieren gekocht :blush:

Iemand interesse in deze Mini Rodini romper? Nieuw, nog ingepakt, vers uit Zweden. Vind het toch too much met de legging (die houd ik wel ;)). Hij is 32 nieuw, zou er graag 25 voor krijgen. Kan door de brievenbus. Maat 68/74.


Dit heet de kleur olive, maar hij lijkt er wel veel op?

Te klein voor ons maar hij is wel heeeeel leuk

1 like

Deze foto lijkt er idd heel veel op, maar als ik hem op de site van little dutch bekijk is het wel echt een andere kleur (zit in de huidige collectie die kleur voetenzak). Zal ze eens een berichtje doen, wie weet! Dankjewel iig.

Ik heb m’n Vinted aangevuld.

Meisjes maat 80 en kleiner.
Jongens maat 98/104

1 like

(Ik lees al heel lang mee, nu eindelijk eens een account aangemaakt!)

Ik ben in fases mijn zwangerschapskleding aan het verkopen. Net een deel op Vinted gezet.

Nu in de aanbieding:

  • Diverse feestjurkjes
  • Een superleuke sweater met kattenprint (Ik vind zwangerschapskleding met een leuke print echt zeldzaam) - Al gereserveerd!
  • Twee jumpsuit van Noppies (mijn lievelings item in de zwangerschap, wel voor de pril zwangeren want meer een lente/zomer item)

Maten: XS tot M

Terug te vinden op mijn Vinted-profiel:

Samenvatting

annemiekbosma - profiel lid - Vinted

Liefst meer in 1 koop. Als je een berichtje stuurt dat je van het forum bent kan ik evt een leuk prijsje maken bij meerdere aankopen!

Oh en als je in regio 010 woont kun je ook ophalen om Vinted / verzendkosten te besparen!

1 like

Ik heb net weer een hele lading kleding op Vinted gezet. Veel jurkjes/overgooiers in 86, 3 paar Bergstein laarsjes (22), schoentjes etc. Kleine greep hieronder, stuur me maar een pb als je mijn Vinted account wil!








Leuk spul! Welke maat / maten zijn de laarsjes?

Ik wil je vinted wel!

2 likes

Allemaal maat 22!

  • weg