Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Kan je de link posten? Kijk ik effe of ie bij ons ligt!

1 like

Lief! Maar als ik kijk, is hij nergens meer in de winkels op voorraad. Ik hoop stiekem op toch wat konijnen in de rekken haha. Het klopt niet altijd heb ik gemerkt.

2 likes

Voor als ze echt niet meer te vinden zijn in de winkels!

2 likes

Oh thanks! Ik kon zelf alleen maar andere versies vinden. Kan ik ook nog altijd doen

Ik bedenk net dat E. deze ook cadeau heeft gekregen. Hij heeft zooo veel knuffels gekregen dat hij deze echt niet gaat missen. Als je even je adres stuurt in een pb stuur ik hem naar je op.

4 likes

Ik heb 'm ook nog!

2 likes

Ik heb er nog eentje in de kast liggen. Nauwelijks gebruikt maar wel een paar keer gewassen dus een klein beetje pillig. Je mag ‘m hebben tegen verzendkosten, kan evt via Vinted/Homer. PB me maar dan stuur ik ‘m komende week op!

Edit: nou gaat goed komen!

Ik heb ook nog zo’n Hema vosje knuffeldoekje liggen, die mag ook weg als iemand die toevallig verzamelt :wink:

2 likes

Ohhh woow bunny invasie haha! Ik ga jullie dm’en , super lief! Dan kan ze weer even vooruit.

3 likes

Ik heb er hier 2 van gekregen als kraamkado en ze zijn niet gebruikt, alleen moet ik even gaan zoeken waar ik ze heb liggen (er vanuit gaande dat ik ze nog heb). Uiteraard mag je ze dan beide hebben!!

Edit: oeps ik zie dat ik niet de enige ben haha, nou ja als je een voorraadje wil aanleggen dan mag je die van mij dus ook hebben :smirk:

2 likes

Jongens wat fijn! Super lief. Dan heb ik voor het komende jaar wel genoeg denk ik haha. @Zora laat maar weten als je ze gevonden hebt, dan neem ik ze graag over!

2 likes

Volgens mij heb ik een exemplaar hiervan liggen waarmee niet wordt gespeeld/geknuffeld. Zal 'm zo even zoeken! Klopt het dat het van een soort badstof achtige stof is?

1 like

Ja klopt! Zacht badstof

3 likes

Haha ik had er ook 3! En 3 hondjes en 3 vosjes :sweat_smile: Had mijn broertje gekocht toen ik hem om een paar geurdoekjes voor in de couveuse vroeg. Uiteindelijk alleen de hondjes gebruikt.

1 like

Haha lees nu de andere berichten. Mocht je 'm willen kan ik 'm zo naar je opsturen. Laat maar weten!

Is goed! Voor nu even genoeg. Ik weet je te vinden als ze weer eens ergens kwijt zijn geraakt. Thanks!

1 like

Gelukkig ben je inmiddels goed voorzien :relaxed: Even een algemene (ongevraagde) tip; ik doe buiten de deur R. haar knuffeltje aan een speenkoord (om zn nek zeg maar), zo is de kans op kwijt raken een stuk kleiner. Dus mocht de voorraad weer klein worden zou dat wellicht nog kunnen helpen.

En op de labels van de favoriete knuffels heb ik naamlabels geplakt die ook in de jassen, mutsen etc zitten met hun naam en mijn telefoonnummer. Ik hoop dan maar als we een keer iets kwijt raken dat mensen dan een berichtje sturen. Zou ik wel doen iig.

3 likes

Goede tips! Is inderdaad wel slim. Heb nog ergens een koord liggen denk ik.

Wat slim dat speenkoord! Dat ik daar zelf niet op gekomen ben, goede tip. B’s lievelingsknuffel is eentje van jellycat, we hebben 2 reserve (1 bij oma en 1 in de tas voor naar de opvang). Ik vind hem te duur voor nog meer exemplaren dus we proberen hem zoveel mogelijk in haar bed te laten liggen omdat ze zonder niet wil slapen. Maar met een speenkoord durf ik hem misschien wel mee te nemen!

@Superkonijn je bent goed voorzien gelukkig, fijn! Wij hebben hem geloof ik ook nog ergens liggen dus mocht je ooit te kort komen laat het maar weten dan stuur ik hem op.

2 likes

Sorry, blijkbaar is dit een hond :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Hahah ja, vreemde hond wel. Toch bedankt voor kijken :blush:

1 like