Verkoop- en weggeeftopic zw/k

7 eu excl verzenden?

Heeft iemand interesse in het boek ‘de melkfabriek’ ? Mijn melkfabriek is gesloten (misschien omdat ik het boek niet heb uitgelezen :joy:)

Heel leuk! Is ie nog te koop?

1 like

Ja ik heb hem nog! Wil je me even een PB sturen?

Ik ben de zolder aan het opruimen en mijn echte echte baby spullen aan het verkopen…

Ik verkoop mijn grote en complete Ardo set met dubbelzijdige calypso kolf ( gesloten systeem), een handkolf, heeeel veel maten borstschelpen, veel flesjes, grote tas, koeltas etc. Voor 2 kindjes - niet intensief gebruikt.

Verder nog een By Kay stretchy wrap classic draagdoek in de kleur antraciet. Ook nog heel mooi. Hoef er niet veel voor te hebben. Dacht zelf aan 18 euro.

Een doomoo wig kussentje ( zo een voor voorkeurshoudingen). Mag weg voor 3 euro exclusief verzenden.

En nog kinderkleding, maar daar moet ik nog even de moed voor verzamelen om dit te fotograferen.

Hit me up bij interesse!

2 likes

Heb je misschien een foto van de By Kay? :blush:

Zal ik vandaag even maken. Heb al een poging gedaan maar gaat vrij onhandig zo’n lap stof :sweat_smile: Ik DM hem je wel even.

1 like

Kan ik mensen nog blij maken met verkoop van jongenskleding maat 56/62/68? Want dan zet ik dat vanavond/morgenochtend even op de foto.

Ik ben nog wel op zoek naar wat dingetjes :blush:

Hier een voorbeeld van ( voornamelijk jongens georiënteerde) winterkleding die ik op Vinted ga zetten! Mocht je geïnteresseerd zijn ( er is nog veel meer) DM voor Vinted. Het is oa Feetje, Tumbl N Dry, H&M, Next, Benneton en Hema. Ook ‘meisjes’ kleding tot en met maat 74 komt er dit weekend op! Er mag ook geboden worden naar gelang je het waard vindt :slight_smile:




1 like

Oh ik wil wel even snuffelen op je account!

1 like

Enfant Thermo boots maat 27 valt als 25/26
Nieuw. 2 maten gekocht. Kunnen retour maar retour kosten en zijn overal uitverkocht dus misschien maak ik hier iemand blij mee win win win.

Maat 27 valt als 25/26
Solid dark brown
Rookvrij huis
Nieuw nieuw

€45 exclusief verzendkosten

1 like

Tot welke maten lopen je jongenskleding?

1 like

Ik heb net nieuwe gekocht anders had ik ze zeker overgenomen, waarom kende ik dit niet :sob: waar kun je dit kopen?

1 like

Ik heb van alles wat tot maat 98/104 ongeveer.

Nu bijna nergens meer hahaha.

Uhm niet echt reguliere winkels.

Vaak (kinderkleding) boetiekjes.

Even Google… een paar hebben ook een website.

Ik zelf heb het bij wondr kids gekocht.

1 like

Hier heb je er nog veel, ook van andere merken: En Fant Kids Thermo Boots - Prompt Shipping - Kids-world





Diverse jongens en unisex kleding, dit en meer via ,Vinted prijs is best overlegbaar en mag ook via pm.

Hamertje tik, niet meer compleet zoals beschreven op de doos. €3,50

Disney prinsessen zijwieltjes, €5,-


Fisher Price Little People tractor met aanhanger, één poppetje voor op de trekker ontbreekt volgensij. €5

Fisher Price speelsetje. Geen idee of het volledig is, heb er geen losse poppetjes bij oid.
€10,-

Ophalen in Noord-Oost Groningen of eventueel af te leveren in stad Groningen, rest zou verstuurd moeten worden.

Ik heb een bundel aangevraagd via Vinted :slight_smile:

1 like

Vandaag alweer een knuffelkonijn kwijtgeraakt. Nu heb ik geen reserve meer :flushed: ik ga deze week in 3 hema’s kijken voor de zekerheid, maar ben er bang voor. Online uitverkocht en ook is de winkelvoorraad op. Mocht ik ze niet meer kunnen vinden… heeft iemand van jullie toevallig dit konijn en doe je er niks mee? Of als je ze in de winkel toch tegenkomt, mag je ze meenemen als je wil! Betaal natuurlijk alles terug.

1 like