Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik wil die bruine wel!

Top! Stuur je een pb?

Mag ik een linkje? Ik vind dat roze pakje rechtsboven echt fantastisch!

Als iemand interesse heeft in:

  • Othiflor Start probiotica nieuw in verpakking
  • Sab Simplex tegen krampjes nieuw in verpakking
  • Philips Avent fles anti-colic nieuw in verpakking
  • babykleding 62/68

Dit is mijn Vinted: irismarianne - profiel lid - Vinted

Ik heb m’n vinted ook weer aangevuld, voornamelijk rompers in maat 62/68 (lange en korte mouw) van de Hema. Dit soort dingen:

Mijn vinted

Zou ik een linkje mogen? Ik weet het geslacht nog niet maar als het een meisje wordt ga ik je hele kast leeg kopen :heart_eyes:

Verkoopt iemand hier misschien nog eenvoudige of basic zwangerschapstops/truien in maar s of m? Kan op Vinted niet echt iets vinden.

Is er iemand hier die een puckababy mini verkoopt? (of iets soortgelijks?)

Onze kleine man (2,5 maand) maait zichzelf nogal wakker met zijn handjes, duimt en wrijft heel veel in zijn oogjes als hij moe is, dus bakeren ‘m nu in met hydrofiele doeken maar vind het niet echt ideaal, hij wurmt zichzelf er soms snachts uit. Wil zo’n puckababy oid eens proberen, maar vind ze nieuw nogal duur.

Ah ik had ze te koop staat op mn Vinted maar ze zijn helaas al verkocht. Ze staan wel vaak op Vinted trouwens en soms voor echt een mooie prijs ook. (Deze bijvoorbeeld: Puckababy piep)

Sterkte ermee, weet hoe het is :expressionless: bij ons hielp het wel echt. Ze slaapt al maanden in de puckababy piep en nu in de mini. Heel fijne slaapzakken :blush:

1 like

Ik weet niet of je een specifieke buggy zoekt, maar op marktplaats staan ze vaak rond de €20 van bijvoorbeeld Koelstra.

Niet doen! Op MP staan er veel gratis af te halen of voor €5 a €10.

Hebben wij destijds ook zo gedaan en daarna ook weer op MP gezet.

1 like

Heel leuk! Kan je me je vinted DMen? Ik krijg het niet voor elkaar je een berichtje te sturen met je verborgen profiel :sweat_smile:

Vandaag was ik weer in de Hema en hadden ze ze wel weer! Nog 1 in maat 68, heb m gekocht. Mocht je m toch niet meer willen kan ik m ook altijd nog terugbrengen.

5 likes

Zooo lief, ik DM je!

1 like

Ik heb interesse mag ik je link? Ik kan je idd ook niet een bericht sturen

Ik verkoop dit jasje van prenatal in maat 68. Veel gedragen afgelopen winter, het is zo’n fijn en schattig jasje. Nog in goede staat en lekker zacht. Ik dacht aan een tientje inclusief verzendkosten?

Bonus aanfoto

2 likes

Privé bericht lukt niet. Zou ik de link mogen?

1 like

Iemand interesse in deze 2 kleine dr browns flesjes? Misschien om uit te proberen of dr browns iets voor je baby is?
1 van de flesjes hebben we een aantal weken gebruikt, het andere flesje is ongebruikt.
Mogen weg tegen de verzendkosten.

Boxpakjes (met rits!! Zo makkelijk haha) van links naar rechts: next maat 50 - 2 x lindex maat 56


Wat zou je voor die linker twee willen hebben? :slight_smile: