Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Haha ja en die van mij wil LOPEN :expressionless: die weigert echt om gedragen te worden.

1 like

Bekijk Little Dutch Memorybox - Baby Geschenkset op: https://www.bol.com/nl/p/little-dutch-memorybox-baby-geschenkset/9200000125522811?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

Wil iemand dit hebben voor de verzendkosten?

Wat zijn de verzendkosten denk je?
Ik heb wel interesse. Heb ook zo’n box voor mijn dochtertje maar nog niet voor mijn zoontje

1 like

Ik verzend met PostNL, is 6,95 dan

Love het printje! Mijn kindje is helaas nog te klein hiervoor en ik heb geen idee of hij later nog gedragen wil worden, anders had ik hem direct gekocht! (Sorry hier heb je helemaal niks aan)

Mocht @tijgerlelie ervan af zien dan wil ik hem wel graag voor de verzendskosten!

1 like

Iemand interesse in een voedingskussen van Ergobaby? Het kussen zit nog in de plastic hoes (soort tas). Ik had hem zelf tijdens mijn eerste zwangerschap gekregen, maar nooit veel gebruik van gemaakt.

Richtprijs rond de €20?

1 like

Hij staat ook op andere plekken te koop, maar misschien heeft er iemand hier interesse;

Ik verkoop onze childwood evolu 2 kinderstoel. Inclusief kussentje, pootjes om er een kleine stoel van te maken en pootjes om er een schommelstoeltje van te maken.

Hij is op te halen in de provincie Zeeland. Als ik een groot genoegen doos kan vinden, kan hij ook verzonden worden.
Hij staat te koop voor 75 euro.

meer foto's

Ik verkoop weer een flinke lading kleding. Hier een indicatie van de dingen die ik verkoop. Meeste is maat 62/68!

Bij interesse kan ik mijn Vinted linkje DM-en!

1 like

Vandaag gekeken, helaas hadden ze m niet meer!

1 like

Jammer, maar wel heel lief, dankjewel! :blush:

Ik heb er eentje in 68, niet veel gedragen. Je mag hem wel overnemen!

1 like

Ik DM je! :heart:

Ugg schoentjes/slofjes

Maat 6 - 12 maanden
Zijn weinig gedragen. Ik denk max 5 keer.
Aankoopprijs was 50 euro.
Mogen weg voor 25 ex verzendkosten

Weg

Beide van lindex, de bruine maat 80, de ander maat 86. Past in een envelop :smiley:

ohhhh hoe duur zou de walrus zijn?
en het is best dun spul zeker?

Ja ze zijn wel dun! 3 euro excl verzenden?

Yesss graag!
Wil al tijden kijken of lindex wat is, dus dit is een goed begin

Top! Stuur me even een PB, denk dat verzenden via vinted t makkelijkste is