Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Je hebt nu ook hele fijne andere bamboe rompers in ribstof bij de Hema, met lange mouwen. In antraciet en een soort camel / bruin, ook zo mooi!! Heb er 5 ingeslagen. Lijkt mij ook zo lekker zitten.

Superlief dat je hebt gekeken!

@Uprooted ja ik heb 'm ook in wit, grijs en zwartwitte stippen! Maar vind de oudroze het mooist

1 like

Ik heb ze laatst ook nog bij mij in m’n woonplaats gezien. Wilde het broekje graag maar die was ineens weg en daarna vond ik m ineens weer. Ben nu op vakantie, wil daarna wel kijken?

1 like

Ik heb er hier ook eentje die veel te groot is maar
is het zo gek om mouwtjes en voeten op te stropen? Ik vind het zo zonde om er nog een te kopen :tired_face:

Het kan wel, heb het geprobeerd. Maar bij de pijpen rol je dan die elastiek om en dan kan er makkelijker vocht inkomen, omdat het fleecestof dan nat wordt. Ik moest ook flink rollen :rofl:

Ik vind het zo jammer dat het lange mouwen rompers zijn van bamboo. Zo’n lekker stofje maar vind die lange mouwen onder lange mouwen shirt zo irritant

Ik heb een stuk of 5 bamboo rompers van de hema met korte mouwen, onlangs gekocht. Zijn er wel, maar hangen hier overal tussendoor. Goed zoeken naar het groene label.

2 likes

Oh ik doe die nu juist aan als ‘bovenkant’ zeg maar. Want vindt zelf een tshirtromper met een lange mouwen shirt nu wel erg warm. Een lange mouwenromper met een legging of broekje of salopette en als we naar buiten gaan een vestje erover! Of jasje dan.

Maar hoor vaak dat opa en oma vinden dat wij onze kinderen ‘ te koud’ aankleden dus kan ook aan mij liggen :grimacing:

Okeeee ik heb de eerste jongens babykleding op vinted gezet. Kind is bijna 2. Is nog niet zoveel want ik kan het nog niet aan ofzo. Paar dingetjes in 56/62. Stuur maar PB als je wil kijken :wave:t3:

1 like

Ik verkoop deze voedingstops van de H&M in maat S. In goede staat, ik heb ze niet veel gedragen, draag toch liever wat stevigers.


De ander zit in de was maar daar kan ik later eventueel nog een foto van maken.


Deze dus.

Nieuwprijs €19,95, ik wil er graag €5 voor.
Verzenden kan via vinted.

Edit: verkocht

Oh ik heb wel interesse, draag deze veel en mijn zwarte beginnen wat vaal te worden! Moet alleen straks even checken of ik een S of M heb :blush:

Is goed, laat maar weten!

Is er misschien iemand die een meisjes-skipak maat 92 verkoopt?

Ik heb ze ook in S! Zal je even een pb sturen.

1 like

Verkoopt iemand een teddy jasje of teddy pak in het wit/crème mét capuchon in maat 74/80?

Kan op Vinted niks geschikts vinden helaas en het begint nu wel richting dat soort jasjes te lopen qua temperatuur…

Oh heel erg graag! Wat lief :blush:

Ja! Mag ik deze overnemen?

Iemand interesse in een tula toddler? In super goeie staat. 75 euro exclusief verzendkosten.

Edit; ik zie dat hier boven stof op de foto zit, de draagzak is onbeschadigd!

Nutteloze haha maar wat is deze gaaf! Zou hem bijna voorbarig kopen 🥲

Ja doet echt pijn om hem weg te doen, maar ligt al 4 jaar ongebruikt op zolder, bij de tweeling pakken we hem gewoon nooit, want als de ene er in zit, wil de andere ook uiteraard. :joy:

2 likes