Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Kunnen zeker nog wel op vinted… Miss beetje de neus schoonmaken met soda maar verder zien ze er mi prima uit

1 like

Ik heb je een bericht gestuurd, ik zou het jasje graag overnemen🙂

Ik denk dat je mij verwart met iemand anders, ik heb je wipstoeltje overgenomen :slight_smile:

1 like

Oh, jammer, dan is het niet goed gegaan met mijn berichtje🙃
Volgende keer beter😉

1 like

Ja hier zeker interesse!

Voor wie interesse heeft in babykleding voor een meisje maat 56/62/68, zwangerschapskleding, babyspullen:

Ah top! Heb een bundeltje aangemaakt via vinted :blush:

1 like

Leuk! :blush::raised_hands:t2:

2 likes

Ik ben op zoek naar de overslagrompertjes met bamboe van HEMA in oudroze kleur, maat 62 of 68. Ze zitten volgens mij niet meer in de huidige collectie. Heeft iemand hier ze toevallig? En wil je ze dan ook nig toevallig verkopen? :grinning_face_with_smiling_eyes: Hieronder nog een foto van het rompertje:

Even wat kleertjes op Vinted gezet, grootste deel mt 98/104/110, een geel truitje mt 92. (Zara, Lindex, Daily Brat, Beach Bandits, Arket)

1 like

Super! Dan plaats ik eind deze week even de fotos hier en zal ik je taggen :smiley:



Cover voor draagdoek, fleece van binnen. Mag voor €5 weg

2 likes

Heeft iemand een ielm pak in goede staat in maat 80 te koop voor klein prijsje?

Ik heb 86 en 92 (voor op de groei) besteld, maar 86 is zelfs nog veel te groot :rofl:

De romper heb ik niet, maar ik heb wel een vraag. :grin: Waar is dit broekje van? Zou echt perfect passen bij de cadeaus die ik heb voor een pasgeboren baby.

Hahahaha ruilen? Antwoord voor het rompertje :joy:
Hij is van Zara!

1 like

Precies die romper heb ik vorige week nog gekocht bij de Hema! Hingen er nog genoeg in verschillende kleuren ook.

Edit: ik kan morgen wel even kijken voor je want dan ben ik toch in de stad. Laat maar weten!

1 like

Waar? :o In Utrecht is ie iig niet meer te verkrijgen. Heb wel nog een vergelijkbare gevonden in maat 62 en een zwartwitte vergelijkbare in 68. Dus kan in ieder geval weer een beeeetje vooruit, maar wil zo graag die oudroze kleur!

Edit: Oh HEEL graag! 62 zou ook oke zijn, liever 68. Superlief!

1 like

In Roosendaal heb ik ze toen gekocht. Ik ga morgen kijken voor je!

1 like

Mocht je ze niet meer kunnen vinden, deze van Lindex lijkt er heel erg op:

2 likes

Ik heb net gekeken maar ze hebben hier alleen nog maar maat 44 in die kleur hangen helaas.

Staat ook op vinted, maat 86 primark

2 likes