Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Wat een leuke dingen! Nu wil ik ook een dochtertje :pleading_face:

1 like

Toevallig iemand die een Melia peuterschaal verkoopt?

Ik heb wel interesse! Ik kan alleen pas vanavond met mijn man overleggen. Maar mocht je er snel van af willen, dan begrijp ik dat ook hoor.

2 likes

Oohh ik heb ook wel interesse, als @Duchess niet wil :grin:

2 likes

Heb je een richtprijs? :blush:

Ik heb een stokke newbornset in de kleur confetti jade te koop. Richtprijs is 50€.

Heb een boel kleding op Vinted gezet. Redelijk wat unisex kleding in maat 56 tot 74.

1 like

Oh wat een leuk pakje! Sorry hier heb je niks aan want mijn kind is tegen de winter al uit 68, anders had ik hem graag van je overgenomen.

1 like

Ik kan nog even een foto maken mocht iemand geïnteresseerd zijn, maar ik heb 3 Silly Silas leggings te koop in de maat 0-6 maanden in de kleuren bruin, zwart en groen. Ze zijn allemaal enkele keren gedragen en zo goed als nieuw. Ik kan ze verzenden maar ze kunnen ook opgehaald worden in Groningen.

2 likes

Ik zou graag de bruine willen! Is het met voetjes?

1 like

Ja ze zijn alle drie met voetjes! Ik stuur je een pb!

1 like

Ik de groene wel!

2 likes

Heeft iemand toevallig een skipakje / skibroek maat 86 te koop? :blush:

1 like

Ja ik! Is van de Prenatal.

3 likes

Perfect! Wat zou je ervoor willen hebben?

€5 excl verzenden? Kan hem wel klein verzenden, maar niet als brievenbuspakketje :rofl: kan evt via vinted als dat makkelijker is?

Mocht er iemand interesse hebben in meisjeskleding 110/116 ik ga aankomende week de kast van onze dochter uitspitten☺️

3 likes

Top! Ik stuur je vanavond een pb. Vinted vind ik ook prima, weet niet wat het verschil is, doe maar wat voor jou makkelijk is!

Geen idee :rofl: daar kun je alleen de verzending zien qua prijs

Ik heb een vraag: zouden jullie deze schoentjes zelf nog kopen of niet? Ik ben namelijk van plan ze in de textielbak te gooien, maar zie ook vaak schoenen in slechtere staat op Vinted.