Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik had een aantal setjes sokken besteld en deze kleuren zaten er ook bij maar die gebruik ik niet. Ik denk dat ik ze zelfs kan verzenden in een envelop met postzegel en daar heb ik er nog genoeg van liggen. Is maat 62/68 en mag gratis weg! Ik zet het even hier i.p.v. weggeeftopic omdat hier meer moeders meekijken denk ik.

Die ene lijkt beige maar is meer groenig/salie

Ik wil ze wel! :blush: Ik stuur je een PM

Acht truien, van Zara, JBC en Zeeman. Is allemaal maat 86 of valt als 86 en in goede staat. 2 euro per stuk of allemaal voor 14 euro.

2 likes

Ik heb wel interesse in de drie rechter truien! Is ophalen een optie? En zo ja, waar woon je?

Ja ophalen kan, ik woon in Noord Holland. Pb me maar even als dat in de buurt is.

Ah zoveel leuke! Maar maat 86 gaat hij wss hebben in de zomer :sob:

We zijn volgende week zaterdag in Bergen, anders is t uit de richting :upside_down_face:

Ik heb wel interesse in de drie linker en middelste trui! Superleuke truien :heart_eyes:

2 likes

Dan zijn we niet thuis helaas…

Stuur maar even een pb!

Heeft iemand toevallig zo’n zwemkraag liggen die niet gebruikt wordt?

1 like

Ik heb je een DM gestuurd :smiley:

Mag ik je username?

Mag ik ook je username :)? Je profiel is verborgen dus een pb kan niet

Mag ik ook je username?

Mag ik ook

1 like

Ik ook alsjeblieft

Mag ik ook? @Harmon

Super leuke sneakers van shoesme. Maatje 30! Helaas maar maximaal een maand kunnen dragen want mevrouw kreeg een groeispurt en het was ook nog veel warm dus vooral sandalen gedragen.
Hopelijk wordt hier nog een ff-kindje blij van😊


Zal ze nog even goed poetsen voor ze weggaan haha

3 likes

Ik heb de kast maar eens opgeruimd en een hoop items op Vinted gezet. Maat 74/08/86.

Vinted

3 likes