Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik heb er ook weer wat op gezet. Niet zo veel nog.

Edit:winterjas gevonden.

Heb je een PB gestuurd

1 like

Wauw, sorry, echt compleet vergeten te reageren! Kan je ze als bundel selecteren op vinted en dan kan je vervolgens een bod van 0 euro of 1 cent uitbrengen volgens mij.

Hey, het boek kan gewoon via een brievebuspakketje, dus dan zijn de verzendkosten 4,10. Heb je nog interesse?

Wauw ik was dit alweer vergeten :sweat_smile:. Maar ja wil het nog steeds overnemen!

Ik verkoop een enorme set Duplo Primo met trein, stapeltoren, kameel met muziekje, rups, rammelende blokjes, poppetjes etc. Richtprijs 50 euro

4 likes

Verzend je ook? Dan heb ik misschien wel interesse namelijk!

Ja hoor, het zit in een grote plastic doos dus die kan ik wel verpakken

Omg fantastisch. Als @SpeedOfSound geen interesse heeft, sta ik graag reserve!

1 like

Ok, ik ga even met mijn man overleggen!

1 like

Ik wil wel als 3e op de lijst haha

1 like

Ik heb 5 jaar geleden een hobbelpaard gekocht met de intentie om hem op te knappen.
Ik denk dat het niet meer gaat gebeuren :joy:
Hij is nog wel stevig en degelijk alleen de verf heeft echt z’n beste tijd gehad.
Gratis af te halen in regio Arnhem of Apeldoorn.

@Zitzak Ik wil het wel van je overkopen, ik PB je even!

1 like

Pb gestuurd!

1 like

Hij is echt super leuk! Ik woon helaas echt niet in de buurt maar ik vind hem fantastisch.

Zet het hier ook nog maar even, word helemaal gek van vinted :sweat_smile: hoef er allemaal niet de hoofdprijs voor, is allemaal nog netjes.


Primark Maat 86
Hema maat 86
Zeeman maat 86
Levi’s maat 86
!
H en m maat 80
Zara maat 86
H en m maat 80 (valt groot)
Zara maat 86


Next maat 86
H en m maat 86
Primark maat 80
Zara maat 86


Wibra maat 80
Zeeman maat 86

Ohhh mag ik je naam? Ik zie allemaal leuke dingen. Welke maten zijn dit?

Heb de maten erbij gezet!

1 like

Leuk!! Ik ben echt een opknapper. Ik zou het graag bij je ophalen in Apeldoorn als je hem nog hebt. Ik stuur je een DM.

2 likes

Ik verkoop 2 Ielm buitenspeelpakken maat 86. De blauwe is in heel goede staat, 25 euro. De roze heeft op de knieën 2 donkerdere plekjes (zie je niet tijdens het dragen) dus die mag weg voor 20 euro. Ze staan ook op Vinted voor lagere verzendkosten.