Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Jaaaa ik!!

1 like

Ik bericht je ff via insta @Coco

2 likes

Iemand die deze verkoopt?

Wollenmuts van hm 6-12 maanden

3x 98/104 blauw kort hema
2x 98/104 blauw lang Hema
1x 98/104 zwart kort prenatal
3x 98/104 wit lang prenatal
1x 98/104 wit kort prenatal

Tijger en Takkie 98/104 Hema
Bruine 98/104 Zara

4x oefenbroekjes bambino
1 in verpakking. Rest zonder verpakking maar wel nieuw.

Alles uit een rookvrij huis en nooit in de droger geweest.

Nog een vraag: hoe stel je bij vinted in dat je alleen in Nederland wilt verzenden?

Ik heb weer wat nieuwe dingen op Vinted geplaatst. Maat 56 t/m 80. Hier een selectie:

Samenvatting

Mijn vinted:

Samenvatting

lisanne1706 - profiel lid - Vinted

2 likes

Hi. Ja wat wil je er voor geven?

Ik heb deze gekocht en even niet door dat hij zo groot was. Denk wel heel handig voor in de tuin / op de camping of misschien als je een tweeling hebt. Maar hij past niet naast mijn zusjes bed :sweat_smile:.

Iemand die hem handig vind?

Ik heb mn Vinted ook gevuld. Alles voor kleine prijsjes, omdat het hier toch maar ligt te liggen.

Van maat 68 t/m 92 ongeveer. Meisjes kleding, maar sommige kunnen ook door voor Unisex.

Mijn Vinted

Ik ga naar de algemene vinted pagina!

Haal het straks wel weer weg. Want het is m’n hele voor en achternaam zie ik nu. :sweat_smile:

1 like

Nu wel

Hoe vindt je die zara longsleeve met pinguin met mutsje vallen? Die vind ik echt heel leuk voor R, maar wel echt voor de winter of late herfst en ze zit nu net in 74…

Wat ik me er nog van kan herinneren, zou ik hem eerder als een ruime 68 schatten. Denk dat hij voor de winter aan de korte kant is dan.

Toms schoenen met beetje vacht aan de binnenkant. Misschien 3x aangehad, hele kleine maat. Volgens mij maat 18

Toms schoenen

Zara lak laarsjes, ook echt 3x aangehad. Zonder beschadigingen. Maat 22

Samenvatting

1 like

Hier ook nog wat in de aanbieding, allemaal nieuw.
Arket, Carlijnq, Jollein en Imps & Elfs.

Alle stars, maat 21, gedragen maar nog in goede staat.

1 like

Ik spam nog even door :grinning_face_with_smiling_eyes: Mooie romper van Tiny Cottons, maat 6 maanden maar valt meer als 62/68. Hier maar paar keer gedragen, niet in de droger geweest.

wij verkopen deze, is nog helemaal nieuw omdat we een stokke draagzak cadeau kregen

Babydraagsysteem M/L tot 3.5 tot 12kg

Ik heb wat spullen op m’n vinted gezet, nu 5 spijkerbroeken in maat 80-86. Als iemand m’n vinted wil stuur me even een dm!

Edit: ook nog wat shirts etc!

Lukt niet om een dm te sturen via mn telefoon, ik kan het tekstje niet verzenden op een of andere manier. Maar ik ben dus wel geïnteresseerd :slight_smile:

1 like