Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik verkoop m’n tula free to grow draagzak voor 85 eu.

Edit: wat nog over is:

Maat 56

Maat 62

Maat 68


Bamboe rompers Hema maat 62-68, alleen de twee witte zijn er nog:

DM voor Vinted, kopen kan evt ook via hier.

3 likes

Hoeveel wil je voor dat setje met rompertje en pakje met beertjes?

1 like

Omg deze :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

Dit kan ook wel voor een jongetje toch?

2 likes

6 euro ex verzendkosten. Ik heb die rompers op Vinted staan als set van 3, alles bij elkaar is het 10 euro ex verzending.

Dat tuinbroekje heb ik vorig jaar hier via het forum gekocht. Zou leuk als er straks 3 forumbabies in hebben gezeten haha :hugs:

@Duchess ja hoor! Is hartstikke unisex. Heb m op Vinted staan als set van 3 met nog een truitje erbij voor 7,50 ex verzending:

2 likes

Ach zo lief, ik stuur je een pb.

2 likes

Okee dan wil ik hem graag. Dat setje bedoel ik :). Wat is handig, zal ik het via vinted doen?

Ja, via Vinted vind ik wel het makkelijkst!

Edit: of als je alleen die ene romper erbij wil ipv 3 moet t even via DM want ze staan niet los op Vinted.

1 like

Wat vraag je voor de drie mouwlose rompers van Little Label en het mutsje?

Het staat op Vinted voor €2 per romper en €3,50 voor het mutsje, maar ik vind €10 inclusief verzenden prima!

@koda @lijnewiets Ahh dat berentuinbroekje komt dan denk ik bij ons vandaan, zó leuk! :grin:

2 likes

Ik kan nog geen afstand van de gedragen spullen doen maar dit is allemaal niet tot nauwelijks gedragen:

Gewassen, niet gebruikt:
Fedde en Keeslakentje voor in co-sleeper
Puckababy piep
Nijntje pyjama maat 50
Name it romper maat 50
Nijntjepakje maat 56


Ongewassen en ongedragen kleertjes, maat 50 en maat 62


Ongewassen en ongedragen kleertjes, maat 50 en maat 62


Gewassen en eenmalig gedragen kleertjes, maat 50 en maat 56

Iemand die dit beertje heeft liggen en er niets mee doet en wil verkopen? Er zit een belletje in het hoofdje.

1 like

Ja klopt! Echt een leuk broekje vind ik het. Hij gaat nu door naar forummer nr 3 :smile:

1 like

Thanks. Ik twijfel nog dus ik denk er even over na!

3 likes

Iemand dit een van deze wil overnemen? Staan ook op Vinted! Alles nog nieuw, dat shortje is handgemaakt door iemand

Iemand die een winterslaapzak heeft liggen in maat 90?

1 like

Ik heb nog 2 ongebruikte Trixie slaapzakken liggen. Waren afgelopen winter te groot voor mijn kinderen en inmiddels slapen ze onder een dekbed. Is geloof ik wel maat 98. Het is deze https://www.bol.com/nl/nl/p/trixie-baby-winter-slaapzak-blue-meadow/9200000128630753/

Stuur maar een pb bij interesse!

Ik heb ne een pb gestuurd

VERKOCHT

Ik heb paar Dr. Martens (model 1460) in maat 23 te koop. Het is het standaard model zonder voering oid. Nieuwprijs is is €80,- er zit op 1 schoen een kleine beschadiging. Ze zijn altijd netjes ingesmeerd en zien er voor de rest nog prima uit!