Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Maat 98 helaas :pleading_face:

Echt een 68. Heb even de foto’s teruggezocht van toen ze hem aan had, maar zie dat ze in die periode zowel een grote 62 als 68 droeg.

M’n schoonmoeder heeft hem gemaakt, dus er zit geen maatlabel in :sweat_smile: De opbrengst van de door haar gemaakte kleertjes gaat ook naar haar. Kan ze weer lapjes kopen voor nieuwe kleertjes :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Aah dat wordt krap denk ik, jammer want super leuk stofje! Ze zit nu nog net in 68 maar ook al 74 namelijk.

Tof dat je schoonmoeder dat maakt voor jullie trouwens :blush:

Jaaa, heel leuk. Deze heeft ze ook gemaakt, maar die draagt ze nu, dus die komt over een paar maanden op Vinted :joy:. Maar ik vind deze zo leuk:

Nu ze loopt zijn jurkjes ook nog veel leuker om bij haar aan te zien.

8 likes

Iemand interesse in een baddam van Babydam om je bad te verkleinen?
Ik dacht aan €8 ex verzenden

3 likes

Ik heb geen bad, maar wat een handig ding dit. Ik kende het helemaal niet.

1 like

Ik heb deze! Super handig, dus aanrader voor als iemand twijfelt! Snel bad gevuld en je gebruikt minder water.

1 like

Wat een geweldig ding! Als ik een normaal bad had, zou ik ‘m overnemen. Helaas heb ik een soort half zwembad megabad met whirlpool (vorige bewoners…) waar dit niet in past :worried:

Ja, ik wel! Heb je een idee van de verzendkosten?

Ik ga even de breedte van ons bad opmeten voor de zekerheid.

1 like

Same… en dan zijn bij ons de bubbels ook nog eens kapot :weary:. Had hem anders graag overgenomen!

Ik wil het wel als @Koda er vanaf ziet

Wow wat een geweldig ding voor in bad ! Nog nooit gezien.

Onze opvang heeft onlangs aangegeven dat het fijn zouden vinden als de kinderen zwemluiers mee zouden krijgen voor eventuele wateractiviteiten. Nou hebben wij wasbare zwemluiers, helaas geven ze toch de voorkeur aan wegwerp. Aangezien ik het eigenlijk zonde vind om een heel pak te kopen voor die paar die ze misschien gebruiken kom ik eerst eens hier vragen of een van jullie nog een half pak overheeft. Onze dochter weegt nu 10,5 kilo. Dus mochten er door het sluiten van de zwembaden een hoop zwemluiers ongebruikt zijn gebleven dan hou ik me aanbevolen.

Is er iemand die toevallig een (merino) wollen kleding verkoopt in maat 74/80? Ik heb Vinted al uitgespeeld helaas

Kan je niet samen doen met een andere ouder van de opvang bijvoorbeeld? Samen een pak aanschaffen voor daar.

Nog niet aan gedacht, maar dat zou ook kunnen inderdaad. Bedankt voor het meedenken!

Ik vond nog een tas, dus ook weer wat kleinere maatjes toegevoegd :grimacing:

(Ik haat strijken, sorry :no_mouth:)

Ik heb deze dingen nog liggen, die heeft ze misschien 2 keer aangehad. Maar het is niet zo mijn kleur/stijl allemaal. Maat 74. Van h&m en zara. De legging heb ik nog in een andere kleur roze/beige achtig. Die moet ik nog even zoeken.

Op Vinted staat nog meer

Samenvatting

Setjes met korte broek is maat 80, behalve spijkerbroekje die valt als 74.

Deze heb ik ook nog, helemaal nieuw

Mijn Vinted:

Samenvatting

lisanne1706 - profil du membre - Vinted

Edit: oja deze heb ik nog nieuw, van Hema. Paste ze niet meer in helaas.


Maat 74

2 likes

Ik verkoop 2 Tripp Trapps met babyset in Midnight blue. Stoelen zijn recent opnieuw geverfd en in heel goede staat. 130 euro per stuk, ophalen in Noord-Holland. Pb voor meer foto’s en precieze woonplaats.

5 likes

Heeft een van jullie misschien interesse in deze items? Allemaal nog in zeer goede staat, €6.- samen excl verzenden.
Jurkje Hema maat 62, Shirt Tumbl n dry maat 62/68 en jurkje Feetje maat 68