Verkoop- en weggeeftopic zw/k


Ik heb deze set, die hoort bij de kolf die je in het ziekenhuis kunt huren.
Heb het kort gebruikt maar heb nu een andere kolf gekocht. Alle spullen kunnen uitgekookt worden en zijn nog in perfecte staat.

Heb er twee maten schildjes bij, 24 (standaard) en 27 mm (ietsje groter dan standaard)

1 like

Is er iemand die deze keepsake cards wil hebben? Ik heb het gekregen maar gebruik ze niet en weggooien is zonde.

Paar voorbeelden:

Witte romper, zomerpakje, haremromper is verkocht. Sterrenromper ook als het goed is.

Trui van Lindex maat 74. Ietsje aan de dikkere kant, niet voor de zomer.

Cute setje van name it maat 74. Valt aan de ruimere kant en is super stretchy. Ziet er echt als nieuw uit.

Love dit setje! Hoeveel wil je ervoor hebben incl verzenden?

8 euro incl verzenden ofzo? Maakt me niet heel veel uit eigenlijk. Ik stuur het dan in een gewone envelop met de post, is het goedkoopst (is iets van 4 euro).

Perfect! Ik dm je!

Ik heb een aantal nieuwe dingen op mijn vinted gezet!

Speelgoed little dutch bijna niet gebruikt €8
IKEA kralen ding €4
Puzzel HEMA nog helemaal nieuw €2
Muts maar 74/80 veel gebruikt maar nog in goede staat €3
Handschoenen veel gedragen maat 86 en er is ook nog een sjaal samen voor €4
Trui Zara maat 86 veel gedragen €4
Winterjas Zara maat 86 veel gedragen, bij de mouw was die kapot maar is gemaakt. €8
Sokken verschillende maten geloof vanaf 6 mnd. Gratis

3 likes

Zitten leuke spullen tussen! Ga vanavond even overleggen hier thuis :blush:

1 like

Onze kleine man groeit zo hard dat luiers maatje 1 al te groot zijn. Hadden helaas net een pak opengemaakt en hebben ook nog wat luiers in maat 0 over. Allemaal Kruidvat huismerk. Iemand hier die ze goed kan gebruiken? :blush:

Dichte pakken mag je terugbrengen bij Kruidvat! De ene keer willen ze wel een bon zien, de andere keer niet bij mij :woman_shrugging:
Mocht de 0 nog dicht zitten en niemand ze wilt overnemen, kleine tip

Ik zou dat speeltje van Little Dutch wel graag willen kopen!

Ja weet ik, net vandaag ook gedaan met de pakken die nog dicht zaten! Superfijne service, geen bon nodig hier :grinning_face_with_smiling_eyes: Maar hebben ook wat losse luiers in beide maten over!

1 like

Die is helaas al verkocht!

1 like

Ik verkoop de swimtrainer vanaf 3 maanden tot 4 jaar, vrijwel niet gebruikt. €10
Baby float ook niet gebruikt. €2
Studio Noos tas wel gebruikt €15
Voedingtops h&m maat XL bijna niet gebruikt. €6


CarlijnQ shortje maat 86-92
Ik heb ook een bijpassend zalmroze singlet van Mingo in maat 1-2y maar die heeft een klein vlekje op de borst dus die mag je erbij hebben als je dat zou willen. Zie foto voor combi:

Samenvatting


Mingo singlet maat 1-2y pistachegroen


Zoefzoefdieren kippenhok
De snavel van Kim kip is iets beschadigd, de haan hoort eigenlijk niet bij deze set maar ik vond m er wel bijpassen!


Vtech vrolijke vormenkever, compleet en werkend.

Wat wil je hebben voor die vormenkever?! Mijn dochtertje heeft deze bij mijn schoonmoeder en is er helemaal dol op.

Ik zat aan €5 excl verzenden te denken.
Ik woon in regio Arnhem dus als dat in de buurt is zou je m ook op kunnen komen halen.

Alles wat op m’n vinted staat mag weg tegen verzendkosten. Iemand interesse?

Oh ik wil het gouden fiep boek wel als je die nog hebt!