Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Verkocht

Hoeveel vraag je hiervoor?

Ik zou er graag €10 voor willen, excl verzendkosten.
Ophalen mag ook, ik woon in regio Arnhem.

Ik heb 5 pakken hipp flesvoeding nr 1 die ik niet ga gebruiken. Het zijn deze: dm-drogerie markt - dauerhaft günstig online kaufen

Zou voor de 5 samen graag 40 euro willen. Kostte 65 euro, vorige week gekocht, ongeopend.

Ik heb je een berichtje gestuurd hierover maar ik weet niet zeker of het gelukt is, ik zie het precies niet in mijn overzicht? Ik voel me een oen haha

1 like

De supermarkt had bij ons de verkeerde voeding geleverd, opvolgmelk van 6-10 maanden ipv 0-6 maanden. Hier kunnen wij dus niets mee, heb het al wel opengemaakt want kwam er pas achter toen ik een ander kleur schepje zag. Ik zet het hier omdat er hier meer moeders kijken dan in het weggeeftopic denk ik. Is gewoon gratis over te nemen, er is niets uit alleen de seal is half open. Past niet door de brievenbus dus het word een pakket van postnl (€6,95 uit mijn hoofd, weet het niet zeker) of ophalen regio Breda!

Deze dus:

Ik heb slaapzakken in de aanbieding!
Foto staat op zijn kop helaas hahaha


Links: prenatal, afritsbare mouwen, maat 68/74
Tweede: Zeeman, geen mouwen, 70cm
Derde: Zeeman, geen mouwen, 70cm
Rechts: Bambino (Kruidvat), geen mouwen, 68-80cm
Ook heeeeeel veel kleding tm maat 80 maar dat komt later. :sweat_smile:

1 like

Ik wacht met smart op je kleding! :see_no_evil:

2 likes

Welke maat ben je vooral geïnteresseerd in? Dan weet ik waar ik moet beginnen met fotograferen haha

1 like

Vanaf 74! 80 kan ook wel, maar dan moet het wel winterkleding zijn denk ik.

1 like

Ik kon mijn Vinted account niet meer in dus heb een nieuw account aangemaakt op een ander emailadres.

Zie hier een greep, ga nog veel meer toevoegen maar dat moet ik nog op de foto zetten.


Bijna allemaal Zara, maat 74 of 80
Vinted: nienkevdlaan92 - profil du membre - Vinted

2 likes

Leuk! Ik heb al wat favorieten toegevoegd, maar moet nu eerst naar de fysio :see_no_evil:

2 likes

@SpeedOfSound als je wil kan ik straks ook nog wat foto’s maken van dingen. Maat 74.

2 likes

Ik vind die Lindex sterromper in 68 heel leuk! Wat vraag je ervoor? Valt hij nog op maat of is ie een beetje gekrompen…? Zit je ook op Vinted?

Valt op maat vind ik (en dan eerder wat groter dan re klein) en het is heel stretchy dus kan lang mee, is niet kleiner geworden ook. Ze is nu 14 maanden en deze maat rompers past ze nog haha, niet storend strak omdat het stretchy is.

Ik heb geen vinted want woon niet in NL, in gewone brief sturen voor 1 ding is dan in verhouding ook wel duur en niet helemaal rendabel. Maar mijn schoonouders zijn op bezoek en rijden over anderhalve week terug naar NL dan zouden ze het wel mee kunnen nemen en afhankelijk waar je woont afleveren of op de post kunnen doen.

Ehm 5 euro ofzo? Maakt me niet zo veel uit.

Zal straks ff foto maken van de romper als je het nog zou willen!

Foto heeel graag en wat denk je van 4 euro? :+1:t3: Lindex heeft overslagrompers nu voor 7/8 euro in de sale. Kan ik je eigenlijk een priveberichtje sturen met m’n woonplaats? :’) (newbie hier!!)

Ja is helemaal prima. Ik stuur je wel n berichtje!

H&M maat 92


Bambino oefenbroekjes (nieuw) wel zit er nog maar 1 in verpakking.


Houten klompen nieuw maat 22

Ik heb m’n Vinted weer aangevuld. Meisjes vooral maat 74 en wat jongenskleding maat 92:

Oooh ik vind dat witte jurkje met die gekleurde stipjes echt heel leuk! Alleen is dat een 68 of 74? Vind dat altijd zo irritant aan vinted die dubbele maatkeuze.