Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Heeee die heb ik in 86! maar ze draagt ‘m nog.
Wanneer heb je die nodig haha.

1 like

Ohh leuk! Ze draagt nu sinds kort 80, dus nog niet. Denk herfst/winter? Geen idee hoe snel dat gaat.

Nou als het je niet lukt, zal ik m bewaren voor je.

1 like

Ik heb weer een aantal dingen op Vinted gegooid.

Lief, dankjewel!

Ik heb eventueel de zwarte met grijze sterretjes? Het zwart is iets vervaagd geloof ik omdat hij aan de kapstok heeft gehangen maar hij is voor de rest nog super netjes.

2 likes


Deze twee tuinbroekjes van Z8. De blauwe is niet meer in goede staat, €3. Roestbruine ziet er nog mooi uit €8.

Welke maten zijn het?

68 allebei. Ze staan op mijn Vinted, merel621.

Verkoopt iemand nog jongens spijkerbroekjes ?
Maat 98 en het liefst skinny.

Ooo Ja herkenbaar. Bij mij precies hetzelfde probleem met DPD. En wat ik met Homerr vaak heb richting Frankrijk is dat het afleveradres dan zogenaamd niet bestaat en ik het weken later weer terug krijg.

Ik heb het liefste gewoon DHL of PostNL ( ga die anderen nu ook uitzetten als optie)

2 likes

Ik heb trouwens wel een keer gehad dat mijn pakketje wel bij dpd lag, mijn koper dat ook als melding had kregen via DPD zelf ( maar niet via Homerr die dus het pakket annuleerden en haar het geld terug stortten), zij het pakket ophaalde en alsnog via een tikkie het geld aan mij wilde overmaken. Vond ik heel netjes.

1 like

Ja!!! Ik heb daarom dpd uitgevinkt als verzendoptie. Heel irritant ja, dat je dan zelf met de koper moet regelen dat ze je buiten Vinted om betalen.

Ik belde naar dpd, nou echt de meest onprofessionele klantenservice daar. Blijkbaar worden bij dpd de pakketjes in een zak gegooid, eerst naar Amsterdam gebracht en daar pas gesorteerd en verzonden. Dat duurt allemaal lang en er wordt niets aangegeven dat het pakket onderweg is. Vinted geeft dan inderdaad aan dat je te laat bent met verzenden en dan wordt het geannuleerd. Koper krijgt geld terug en jij niks… tetwijl je ook geen pakket meer hebt. Zo irritant :roll_eyes:
@Uprooted ja dat dus!

3 likes

Ik heb nu precies hetzelfde. En normaal kan ik dan voa de helpfunctie vinted een berichtje sturen maar bij deze verkoop ineens niet? Kom gewoon niet met vinted in contact, terwijl dat in het verleden geen probleem was. Koper is verder heel netjes, dus ga idd maar tikkie voorstellen ofzo. Die stuurde mij sen bericht dat het binnen is maar ze het niet kon bevestigen. Zij kan wel
Vinted contacten via de aankoop dus heeft dat nu gedaan…

Ga dpd ook maar uitvinken.

3 likes

Jup dpd is erg slecht. Hier ook al een paar keer gehad dat ze zeggen dat mijn pakket er ligt. Wil ik hem ophalen ligt hij er nog helemaal niet ! De winkel waar ik het ophaal had ook al een aantal keer geklaagd

1 like

Ik heb wat kledingitems maat 50-56 grotendeels voor jongens en ook een paar unisex items op Vinted gezet.

3 likes

Ik heb hem zelf in huis dus ik hoef hem niet, maar het is echt een fantastisch ding!! Ik heb hem maar kort gebruikt maar het was het geld dubbel en dwars waard. Je kunt echt handsfree kolven waardoor je nog andere dingen kunt doen. En hij was krachtiger dan mijn ziekenhuiskolf.

1 like

Heeft nog iemand Oball of Lamaze speelgoed in de aanbieding? :smiley:

Dit t shirt nieuw met kaartjes
Helaas iets te klein gekocht
Maat 104
Konges slojd

Ik heb er zelf in de sale 16 euro voor betaald en ik wil dat er ook wel voor terug inclusief vzk

1 like

Zara jurkje maat 74 nieuw
Vrij dikke rib stof
afbeelding

Name it vestje maat 62
Kan heeeel erg lang mee (baby van 1 had m laatst nog aan ookal ging ie niet meer dicht)

afbeelding

Jurkje van Deens merk IdaT maat 74

afbeelding

Witte rib overslagromper van Lindex
Maat 68 en 74, dubbele knopen, kan lang mee

afbeelding

H&M zomerpakje maat 80
Nieuw :sweat_smile: kaartje er wel vanaf en 1x gewassen

afbeelding

Blauw velours broekje Van Lindex maat 68 (valt niet zo groot)

afbeelding

Zwart broekje van Lindex maat 62
klein beetje verwassen, niet meer donker zwart. Valt ook niet zo groot.

afbeelding

Haremromper van one of it maat 74

afbeelding

Pyjama Lindex maat 68
niet helemaal donkerzwart meer maar /care want hij is leuk

Maillot van Fuzzies maat 62-68
Wat dikker stofje. Nog wel donkerzwart!

Trui, wat dikker, van La Corte Ingles
Maar 80 maar is vrij kort en breed

afbeelding

Deze romper zit nu in de was dus even internetfoto. Lindex maat 68 en 74 (dubbele drukknopen)

Edit: ik heb ALTIJD dat sommige foto’s overdwars gaan maar geen zin om te fixen

1 like