Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Hoeveel zou je ervoor willen hebben?

1 like

7,50€ :slightly_smiling_face:

Ik wil je een berichtje sturen maar lukt niet, zou je misschien mij een prive berichtje kunnen sturen?

Iemand interesse in timberlands maat 20, nieuw en ongedragen? Had het heel leuk gekocht toen ik zwanger was maarja ze moeten specifieke winterschoenen aan hier, vallen wel groot. Nieuw in doos.

M’n vader komt volgende week langs dus die zou ze terug mee naar NL kunnen nemen en als gewoon PostNL pakketje versturen

3 likes

Iemand interesse in dit pakket meisjeskleding?

Ze zijn nieuw 110 euro. Moet wel wat schelen met nieuwprijs natuurlijk. 65 eu ofzo?

afbeelding

Geen stap op gezet :sob:

1 like

Is er iemand geïnteresseerd in een enkele elektrische borstkolf?

Samenvatting

Hele fijne elektrische kolf die zowel met snoer te gebruiken is als draadloos met batterijen.
Heb deze kolf 5 maanden gebruikt, alles is uitgekookt.

Tekst van internet:

De Medela Swing - enkele elektrische borstkolf, is de kleinste en lichtste borstkolf die is uitgerust met de 2-Phase Expression technologie. Door het kleine formaat, is deze enkele borstkolf compact genoeg om op te bergen in je handtas. De borstkolf kan eenvoudig en comfortabel worden gebruikt. Niet alleen als je thuis bent, maar ook als je op je werk bent of op reis.
Efficiënt en comfortabel
De krachtige motor zorgt ervoor dat je afkolfsessie optimaal wordt benut. Het comfortabele PersonalFit borstschild van Medela voelt aangenaam, en helpt daarnaast mogelijke tepelbeschadiging, dat kan ontstaan tijdens het kolven te voorkomen.
2-Phase Expression technologie Medela Swing - enkele elektrische borstkolf stimuleert het natuurlijke zuiggedrag van de baby aan de borst. Dit komt dankzij de 2-Phase Expression technologie. Door het comfortabele gebruik van de enkele elektrische borstkolf is het net alsof je de baby de borst geeft. Met deze borstkolf kolf je vacuüm voor maximaal comfort. Hierdoor kun je in kortere tijd meer melk afkolven.
Kenmerken van de borstkolf:
• Krachtige motor en borstschild
• Klein, compact en licht
• Werkt ook op batterijen
• Efficiënt en comfortabel
• 2-Phase Expression technologie

De Medela Swing – enkele elektrische borstkolf wordt geleverd inclusief:
• Swing motorunit (gewicht motorunit: 200 gram)
• 1x Slang t.b.v. Swing borstkolf
• 1x 2-componentenconnector
• 1x PersonalFit borstschild maat M (24 mm)
• 1x Vacuümklep met membraan
• 1x Netstroomadapter
• 1x Calam borstvoedingsspeen
• 1x Moedermelkflesje (150 ml) inclusief multideksel
• 1x Draagkoord

Kan ik iemand hier bij mee maken? Heb hem gekocht bij zara in de sale maar per ongeluk twee keer.:sweat_smile: Voor de sales prijs uiteraard. Maat 86

Dat heb je snel binnen! Ik vind hem leuk, maar ivm verzendkosten laat ik het maar even. Je woont niet toevallig om de hoek he? :rofl:

Nee geloof het niet. Maar je mag hem ook wel excl verzendkosten hoor, verzending was toch gratis! Dus 13 euro incl.

Ik heb net in de kast gekeken naar haar ‘kleding voor over een tijdje’ en heb dus al 3 zulke truien. Dus het is beter als ik het niet doe haha. Toch bedankt!

1 like

Woooowww snelle levering. :scream:

1 like

Jaaa dat is het eerste deel, de rest komt morgen al. Terwijl in de mail woensdag stond. :scream:

1 like


Favoriete broekje past niet meer. Vaak gedragen maar ziet er nog heel goed uit.

€2, op Vinted merel621

2 likes

Hey! Kan geen pb sturen. Wat wil je er voor hebben?

Ik heb jou een berichtje gestuurd!

Ik verkoop deze kidsdepot ezel, mint(y) groen lichtblauw.

1 like

Kastje weer opgeruimd! Staat op mijn Vinted, merel621. Alles €2 tot €3.

Verkoopt iemand misschien een tula free to grow?:grin:

1 like

Verkoopt iemand misschien dit jasje van Zara? In maat 86 of 92? Ik houd al dagen de app in de gaten, maar hij komt niet meer op voorraad helaas.