Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Iemand interesse in panterboots maatje 21? R kon ze helaas niet aan omdat zijn voetjes toen nét te groot waren. Maar ik vind ze zoooo cute :heart_eyes:

9 likes

Omggg die zijn cute echt kut dat ze hier verplicht een soort winter wandelschoenen moeten hebben

2 likes

Omg :scream: :heart_eyes:

Helaas heb ik een zoontje en geen dochter en hij zit al in maat 25.

Ohhh zo lief. Ik ben alleen bang dat die van ons er zo uitgroeit met haar grote voeten. Ze draagt nu al de maat 12-18 mnd sokken van bambino en ze is 10 maanden.

Ik heb ook een zoon :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes: maar vond het toch vet haha.

6 likes

Waarom heb ik geen dochter :weary:

Ik heb zelf ook een zoon, zie hierboven haha :wink:

Dan nog past hij ze ook niet.

Hier word ook zeker panter gedragen door mijn zoontje :blush:

Iemand interesse in een ongebruikte handkolf van Philips, ongebruikte Aventflesjes (zowel glas als anti-koliek), en een vrijwel ongebruikt F&K lakentje voor op een co-sleepermatras?


@Ovenschaal ik blijf me echt verbazen over alles wat die Deense kindjes MOETEN hebben :sweat_smile:

1 like

Haha ik ook

afbeelding

Dit soort schoenen in combinatie met skipakje en bivakmuts is hun winter outfit. Alleen wat variatie mogelijk in kleur/merk. De eenheidsworst is sterk aanwezig hier

2 likes

Hebben ze daar ook school uniformen?

1 like

Nee iedereen loopt er gewoon bij zoals die wil!

Ze zijn hier gewoon erg voorbereid op alle soorten weer en willen dat alle kinderen met alle activiteiten mee kunnen doen en ze gaan elke dag van het jaar naar buiten, ongeacht het weer. Dus je moet ook wel zorgen dat alle kinderen droge warme voeten houden, het niet koud hebben onder hun kleren, droog blijven etc.

Je hebt ook bos-opvangen voor kindjes van 3 tot 6 en dan gaan ze elke dag vd week met een bus naar het bos toe en blijven daar de hele dag. Dan kan je niet hebben dat de helft geen geschikte kleding bij heeft. Dus dan moet je wel streng zijn denk ik en weinig ‘keuzes’ geven.

4 likes

Ik heb weer van alles op Vinted gezet t/m maat 74. Helaas hier al te klein. Kleine maatjes 50/56/62 unisex ook. Er staat ook een hoop op van mezelf, maar daaronder dus nog kleine maatjes.

Samenvatting

lisanne1706 - profiel lid - Vinted

Ik vind het zo bijzonder, haha.

Zó extreem anders is het weer in Denemarken namelijk niet vergeleken met Nederland. Misschien iets kouder in de winter, en minder zonlicht dan. Maar verder? Toen ik er woonde, vond ik het eigenlijk een heel gewoon klimaat. En ik vond het zo’n onzin dat iedereen op de fiets mega sportief gekleed was en dan op werk weer om ging kleden. Ze keken mij echt raar aan als ik dan in jurkje met hakken op de fiets ging :joy:

2 likes

Nee zo koud is het hier niet idd. Vind het idd vergelijkbaar. Maar als het 5 of 10 graden is en je bent 2+ uur non-stop buiten moet je je wel wat beter aankleden denk ik. Of in het geval van de oudere kindjes van 9 tot 4 buiten. Weer of geen weer (ook als het regent). Als ik 3u lang buiten ben en het is een beetje fris en ik loop in plassen, dan zijn Vans of sneakers (worden nat) of enkel rubberen regenlaarzen (wordt koud) niet genoeg. Dus ik denk dat daar het verschil in zit!

Edit: oh en met fietsen naar werk fietsen veel collega’s 10+ km, op een trekfiets of racefiets. Die kleden zich dan idd ook om. Kleine stukjes lijkt me ook erg overdreven ja haha (en ik heb een e-bike dus vindt het wel prima).

Denk het ook. Kindje van onze achterburen gaat naar de argrarische opvang waar wij ook zijn wezen kijken (maar vonden hem te ver weg en hadden net zo’n goed gevoel bij een opvang op 10min wandelen) en die hebben ook een lijst met dingen die ze moeten hebben voor de kindjes omdat ze anders niet mee kunnen met sommige activiteiten. Zelfs met merk en al erbij dus dan heb je alleen nog variatie/keuze in de kleur/print.

(Ze hebben ook wel wat spul daar, maar het is wel de bedoeling dat ieder kindje zn eigen dingen heeft ook ivm maat enzo)

1 like

Oh, die zijn zo leuk!!
Ben alleen bang dat mijn kabouter er in de winter nog niet inpast en ze dan in de zomer staan te verstoffen.

Jaa, dat is zeker waar! En je wil ook geen verkleumd kind natuurlijk.

Dat kan wel! Even om anderen die geïnteresseerd zijn niet af te schrikken haha. M gaat naar de peuterspeelzaal bij een agrarisch kdv en daar staat in de gang een rek met ik denk wel 50 laarsjes, crocs, overalletjes en regenpakken in verschillende maten. Zo schattig altijd op foto’s ook.

1 like

Aah wat leuk! Zal inderdaad overal anders zijn. Is trouwens op die opvang tussen de ouders wel een levendige handel in 2e handsspul wat dan doorgeschoven wordt voor kleine prijsjes :slight_smile: Ons schrok het verder ook niet af, wij waren echt mega enthousiast over deze opvang maar ook mega enthousiast over de opvang waar ze nu zitten en die is dus op loopafstand en de argrarische een kleine 20 minuten rijden, als we over de opvang waar ze nu zitten niet enthousiast waren geweest waren we er ook voor gegaan.

1 like