Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Oh, tien euro. Lezen is moeilijk. Prima wat mij betreft, @anon18050057

Ik verkoop dit kledingpakket maat 56/62

Samenvatting

1 like

Ik vind de kleertjes heel leuk!
Twijfel een beetje, want onze zoon komt begin augustus en ik heb half en half de verwachting dat het meteen een enorm kind zal zijn met maat 56/62 en dan lijken veel kleertjes me nog te warm…
Wat zou je ervoor willen hebben?

Ja dat is lastig inschatten hè… ik zat te denken aan 40 excl verzendkosten? Denk er gerust nog even over, als je interesse hebt laat het dan maar weten :relaxed:

1 like

Is goed, ik denk er even over!
Ik ben zeer in de verleiding omdat ik het zo’n leuke stijl vind allemaal😅

2 likes

Hier het profiel van m’n man, er komen nog wat meer dingen op volgens mij

1 like

Ah als ik een baby’tje zou krijgen zou ik dit pakket direct overkopen, wat een leuke kleertjes allemaal!

3 likes

Brb, even huilen dat ik geen kleine baby meer heb die hier in past :weary:

Wat een schattige kleertjes

1 like

Ik heb je een berichtje gestuurd! Denk ik. Ik heb nog een beetje moeite met die vernieuwde functie en kreeg ook allemaal andere schermen tussendoor😅
Laat maar weten of je het hebt gekregen!

1 like

Heel de fucking ochtend mee bezig geweest haha, maar alles wat nog de moeite waard was staat er op.

Vooral meisjes 50 t/m 80 en een paar jongensitems:

Oh, haha. Lekker met m’n bakkes erbij!

3 likes

Iemand nog kleding op Vinted oid staan met jongenskleding maat 62? Kleintje groeit als kooool.

Ik heb nog wel een aantal kledingstukken in 62 er op staan, misschien is het iets voor je

weg

1 like

Dit is wat ik nog heb, hoef er zeker de hoofdprijs niet voor (sommige zijn officieel mt68, maar vallen klein), laat me weten als je meer details wil over iets!

1 like

Ik wil alleen even zeggen dat ik het allemaal geweldig vind. Hopelijk loopt ons kindje er later ook zo goed gekleed bij.

1 like

Hahaha zo lief!

Ooooh dat eerste broekje wil ik voor R. ze draagt maat 68 overigens dus past het helemaal niet meer maar wat is die leuk :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Het is officieel maat 68, maar van de Zara, dus valt vrij klein helaas

Heb je nog wat nodig? Ik heb het eea van bess, prenatal en feetje

@Krekel heb je een berichtje gestuurd!

@Ohappyday sorry, ik heb eerst wel voldoende, dankje :blush:

1 like

Is toch goed! Maar anders had ik foto’s gemaakt haha