Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Wij zijn tot de conclusie gekomen dat we ons boxmatras toch niet nodig zullen hebben wanneer de baby er is (hebben een paar heel dikke boxkleden), dus willen 'm graag verkopen!

Het matras is het ronde boxmatras van Bopita en nog helemaal nieuw. PB bij interesse :slight_smile:

1 like

@Wonderland heb je de bovenste set verkocht al? Anders heb ik interessr

Heb je die met de wolkjes nog?

Jazeker!

1 like

Heeft er iemand misschien interesse in het boek van Wil en Tien? Vond het wel een leuk boek om te lezen zo voor mijn eerste zwangerschap! Boek mag voor een leuk prijsje + verzendkosten weg, vind het ook zonde als het anders zo in de kast ligt!

Ja ik wilde deze eigenlijk bestellen. Wat wilde je er voor hebben? Ophalen kan ik ook wanneer het in Brabant of regio Rotterdam zou zijn.

Kun je op Vinted nu ook je verzendpunten selecteren?

Er zit hier in de buurt alleen een PostNL en DHL punt. Heb net een account aangemaakt, maar ik kan nergens vinden waar ik aan kan geven dat ik alleen met die pakketdiensten kan verzenden.

Bij profiel, dan mijn instellingen en kopje verzending!

Ahhh gracias, gevonden!

Is er nog iemand op zoek naar een hydrofiele slaapzak van Lodger in maat 86/98? Dan maak ik even een foto zo :slight_smile: hoef er niet veel voor te hebben, maar onze man is er een beetje uitgegroeid en slaapt graag in de split dus hij past niet meer.

Ik misschien!

Helaas een beetje ver weg haha, woon in Twente. Ik zat te denken aan 15 euro, verzenden is denk ik 4,10 omdat het door de brievenbus past…

1 like

En anders ik graag, @anon18050057 :blush:

Ja ik! Of issie weg haha. Oooh er zijn er al meer, ga ik verder zoeken

1 like

Is goed hoor. Zou je mij een PB willen sturen?

1 like

Dat wil ik zeker! alleen er staat dat je profiel verborgen is, ik weet niet zo goed hoe ik je dan een berichtje moet sturen? Of moet ik dat op een andere manier doen?

Dit is hem! Hij heeft hem niet veel aangehad omdat ik de aankoop precies verkeerd gepland had haha. Ik zou er graag 10€ voor willen hebben. Hij is dun dus versturen kan misschien wel in een envelop.

(Hehe het lijkt wel een heel klein zomerjurkje)

Mocht @Gemini of @Fredje hem niet willen, dan neem ik hem graag over :blush:

Ik twijfel een beetje over de print dus ik sla even over😊

Leuk zomerjurkje :grin:
Neem hem graag over! Aan welke prijs dacht je?