Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Heeft iemand toevallig een ielm of ander buitenspeelpak in 80/86 te koop? :slight_smile:

De eerste roze is meer een tuniekje. Zelf vind ik het blauwe jurkje redelijk groot vallen, de overgooier eerder klein en het tuniekje op maat. 12 euro in totaal? Excl verzendkosten.

Ik liet deze aan mijn schoonzus zien en heb van haar een overgooiertje gehad dat haar dochter niet droeg. Ik laat deze toch aan me voorbij gaan!

1 like

Setje van Sweet Petit, nOeser (huilen dat het niet meer past :sob:) en een trui van Zara. Vinted @ merel621

Ik heb nog van twee merken ovulatie testen liggen. En zwangerschap test van 1st Response (is zelfde als de predictor).

Action ovulatie testen zijn houdbaar tot augustus & september 2023. Totaal 15.

Telano ovulatie testen houdbaar tot november 2021. Totaal 14.

1st response zwangerschap test. Het zijn er twee in het doosje tot aug 2022 houdbaar.

Mag allemaal weg voor alleen de verzend kosten.

2 likes

Ik verkoop onze Joolz kinderwagen

H&M maat 92

Prenatal 104

HEMA 98

H&M 80

Met pijn in mijn hart doe ik dit tuinbroekje van de HEMA weg. Is maatje 62 en nu is het eindelijk mooi weer en past J. 'm niet meer :cry: Nog nooit gedragen dus, mag weg voor €10,- excl. verzendkosten (kan door brievenbus)

6 likes

Wil iemand dit kleed hebben? Ik heb het in het begin van mijn zwangerschap gekregen maar wij gaan het niet gebruiken. Je mag het gratis ophalen of overnemen voor de verzendkosten.

Ik wil hem wel van je overnemen. Ik stuur je een berichtje!

:heart_eyes:

Ik heb je een berichtje gestuurd!

1 like

Mijn baby zit bijna in 74, maar anders… :smiling_face_with_three_hearts: precies mijn smaak!

1 like

Ik verkoop 2 setjes van 2 Meyco ledikantdekens.
Ene set is een effen deken met donker- en lichtroze zijde, en eentje met wit en hartjes die ook omkeerbaar is.
Andere set is oudgroen met wit, ook een effen deken en eentje met wolkenmotief.
Zijn alleen gebruikt icm lakentjes en inbakerzak dus hebben weinig geleden. Alleen keer of 2 gewassen.

Zat te denken aan 10 euro per set maar hit me up als je een bod wil doen.


Verkoopt er hier iemand nog korte broekjes maat 92 voor een jongen? :blush:

Ook maar even hier…
Heeft iemand misschien de juichcape voor kinderen van jumbo te koop?:orange_heart::orange_heart::orange_heart:
Vandaag eindelijk m’n spaarkaart vol, is ie uitverkocht. M’n dochtertje baalt zo!:pensive:

Iemand interesse in deze afbouwdoek van Pacco? Maar een weekje intensief gebruikt en daarna nog af en toe. Hij is maar een paar keer gewassen en ziet er nog helemaal goed uit.

Iemand toevallig een hydrofiele Lodger slaapzak maat 68-80 in de aanbieding?

1 is een beetje weinig en heb een beetje pech op Vinted; vorige week 3 dingen gekocht bij verschillende verkopers (oa slaapzak) en allemaal geannuleerd na 5 dagen :frowning:

Ik zie er nu 2 die een meisje verkoopt op Vinted! Maat 68/80

Ooh top zie dat er nu idd weer nieuwe opstaan tov toen ik keek! Meteen een gescoord, hopelijk verstuurd deze verkoper het wel :joy:

1 like