Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Heeft iemand interesse in babykleding maat 50/56? Aantal dingen zijn uniseks, rompers en jongenskleding.

Dan kan ik evt foto’s maken. Hoef er niet de hoofdprijs voor

Iemand interesse in deze bladvergroter? Amper gebruikt en alles zit er nog bij behalve de doos. Ik vraag er 17,50 voor.

Kom ik weer met mijn wasbare luiers haha maar ik heb er gewoon teveel gekocht kom ik nu achter

6x bambino mio AIO nieuw in verpakking. Gebruiken ze vooral op de opvang en ook thuis, fijne luiers

1 like

Ik wil! Heb je geprobeerd te dm’en, maar snap dat nieuwe systeem niet zo goed dus geen idee of het is aangekomen.

Heeft iemand interesse in deze kipling sandaaltjes maat 23? Ze zijn zilver. Ze zien er nog heel netjes uit, maar J haar tenen steken over de rand heen :rofl:. Kan evt wel foto’s maken.

Wat schattig! Is het niet maat 21 of vallen ze gewoon veel groot? En blijven ze een beetje n de voet zitten? Want zonder bandje achter zou ik bang zijn dat ze de hele tijd uit gaan.

Nee, dit is een foto van t internet haha. Ze vallen op maat volgens mij en er zit een bandje op de hiel! Ze blijven goed zitten, vind ik. J moest en zou ze net aan dus hier wat foto’s:

Samenvatting

Zo schattig met die nagellak :heart_eyes:

7 likes

Ze zijn wel echt heel leuk. Maar ik weet niet of ik t red qua maat, want N heeft nu pas maat 20, dus ben een beetje bang dat ze pas passen als het weer herfst is hahaha

Haha ja dat snap ik. Dan zou ik t niet doen hoor. Voeten groeien hard, maar dat zou wel heel snel zijn!

Ooooh zo leuk die nagellak :smiling_face_with_three_hearts:

@Luna K. zit al vanaf september in maat 21 en heeft daar nu nog ruimte in. Heb sandalen wel in maat 22 gekocht en dankzij het bandje om de enkel gaat dat prima, maar daar heeft ze echt nog een paar centimeter ruimte in. Maar dat is wel abnormaal hoor.Al haar leeftijdsgenootjes die we kennen zitten al in maat 23 of 24 zelfs :joy: R. draagt nu met 5 maanden sloffen die K. rond een jaar droeg hahaha.

1 like

Mijn zoontje heeft dus ook mini-voetjes? Hij wordt over een maand alweer 2 en hij zit nog steeds in maat 21. En pas net ook :smiley: ben ik wel blij mee, want ik heb zelf 42 haha.

1 like

Die van ons zitten al in maat 23/24 en worden pas in augustus 2. :rofl:
Vorig weekend was ik met ze op een verjaardag en ze waren even groot als een 3 jarig meisje dat er ook was. :rofl: Reuzen.

2 likes

Ja daarom vind ik t ook maar lastig. Is geen pijl op te trekken hoe snel zo’n voeten groeien. En bij shirts/broeken kan je nog iets omslaan. Maar bij schoenen is te groot natuurlijk al vrij snel echt te groot helaas.

1 like

Haha wauw mijn bigfoot heeft maat 24/25 en wordt pas eind augustus 2. Ik heb ook maat 42 en mijn vriend zelfs 46.

Ik verkoop een hele boel maat 50/56. Deels unisex, deels niet. En rompers. Ik ga het zo ook nog op vinted zetten. Geen idee wat ik moet vragen, dus bied maar wat. Het is hema, noppies, prenatal, bess, z8 en feetje. En een zeeman romper

Maat 50

Maat 56

Rompers maat 50/56


Ben alleen een groene korte mouwen romper vergeten

Heeft iemand een blouse (het liefst wit, blauw mag ook) te koop? Ik heb ‘m voor ons zoontje nodig, uiterlijk vrijdag. Maat 56/62. Bijpassende broekjes zijn ook welkom!

Iemand hier interesse in? Allemaal maat 74. Het jasje van Noppies is aan twee kanten te dragen en hangt nog een prijskaartje aan.

2 likes

Het zal waarschijnlijk een long shot zijn maar ik ben op zoek naar een (brocant) smeedijzeren ledikant omg Noord Holland/Friesland. Mocht iemand overwegen om er een te verkopen, houd mij in gedachte :crossed_fingers:t5::grin:

Edit: heeft er iemand wel eens wat gekocht bij l.edikantdeken.com ? Is het betrouwbaar?

De jurkjes en overgooier zijn wel echt mijn smaak alleen ik zit nog niet in maat 74 dus twijfel of het gaat uitkomen qua maat en seizoen… Wat vraag je voor de jurkjes/shirt? Met name de twee roze + linker blauwe jurk maar als je alles in een keer kwijt wil hoor ik het wel even.

1 like