Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik heb mss wel interesse! Eveb kijken hoeveel navullingen ik nog heb.

1 like

Iemand interesse in wasbare luiers, totsbots bamboozle stretch? Meeste in nieuwstaat, alleen de grijze zijn oud en wat versleten.

Verzenden zal niet mega goedkoop zijn maar alsnog schelen met nieuw kopen uiteraard

4x maat 1, 8x maat 2

Hebben ze echt met plezier gebruikt maar wat we ook doen, ze krijgt luieruitslag er van ineens. Nooit last van gehad trouwens tot de laatste tijd. Dus in de nacht toch maar wegwerp.

Samenvatting

afbeelding afbeelding

Iemand interesse in dit boek? Mag weg tegen verzendkosten, of ophalen als je in (de buurt van) Utrecht woont.

download

Edit: hij is weg!

Prenatal pyjama’s 98
2x regenboog
1x dino

€15? Of ophalen omgeving Arnhem?


Scotch & soda
1x gedragen
104’ €25

Ik dacht even dat het boek van shewhomustnotbenamed was haha

Ik vind wegwerpluiers er altijd zo gezellig uit zien, maar voor ons was het geen succes

Zou het haast nog een keer doen gewoon omdat ze er zo leuk uit zien haha

1 like

Hè?

1 like

Oh sorry slechte grap. Het heet ‘mama worden’ en ik moest meteen denken aan die naam icm dit forum. Ik dacht dat het boek van A.nnic zou zijn. Dacht ik even 2 tellen serieus.

Oh, die ken ik eigenlijk niet. Snapte hem niet, haha.

Wij hebben ze ook! Superfijn voor de nacht vinden wij. We hebben er genoeg anders had ik graag wat van je overgenomen. Van harte aanbevolen dus :grin:

Kan ik hier een lieve mama (to be) blij mee maken?

Voor de verzendkosten mag het weg hoor, volgensmij is de verpakking nog helemaal vol😂

Iemand interesse in deze boeken? Ik vraag er 7,50 per stuk voor, exclusief verzendkosten maar het kan volgens mij wel met een brievenbuspakketje.

Wordt hier niet gebruikt dus echt zo goed als nieuw. Uit een rookvrij huis.

-weg-

Ja graag! Als je ‘m nog hebt? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Sorry, hij is al weg!

Helaas!

I.v.m. omstandigheden is bij mij de melkproductie niet op gang gekomen dus ik heb nog het een het het ander (sommige nog ongebruikt) over waar ik niets meer mee doe. Het gaat om 2 nieuwe tubes tepelcreme, een nieuw tepelhoedje maat M en 1 nieuwe en 1 aangebroken doos met zoogcompressen. In de aangebroken doos zitten nog 14 zoogcompressen. Eventueel heb ik ook nog een kolfset (zonder de kolf) maar die is al wel gebruikt, uitkoken kan natuurlijk maar dat is maar net of je dat idee wel fijn vind. Oh en nog een aantal compressen, multi-mam. Die krijg je erbij eventueel. Zitten er nog 10 in.


Als je interesse hebt, bied maar hoor. Ik hoef er de hoofdprijs niet voor in ieder geval.