Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Weg

Wat zijn de afmetingen? Ik heb misschien wel interesse!

Iemand interesse in deze schommel? Mag weg voor een tientje exclusief verzendkosten.

PicsArt_04-25-10.38.53

1 like

Ahh, ik zoek die voor het ledikant, helaas! (weet nooit goed het verschil tussen wieg en ledikant, haha)

Hee wat is het rustig hier!

Ik heb even flink huisgehouden en heb nu behoorlijk wat (jongens) kleding te koop vanaf maat 80 tot en met 104. Veel Hema en H&M spul.
Binnenkort ook meisjes kleding maat 50-56!

Bij interesse stuur DM voor mijn Vinted :slight_smile:

4 likes

Ik wil mijn Fedde & Kees nunki lakentje (niet veel gebruikt) in ledikant formaat binnenkort op marktplaats of vinted zetten, mocht je interesse hebben dan kan ik je even wat foto’s sturen oid als je wilt. Het is met de boord in het donkergroen

2 likes

Dat meen je niet :scream:
Wat erg voor je.

Oh, ik heb wel interesse ja! Hoeveel vraag je ervoor?

Leuk! €35,- exclusief verzendkosten?

Is goed! Ik PB je even!

2 likes

Ik DM je ff over het kleding pakket!

Ik heb m’n marktplaats weer aangevuld met wat zomerspul. Meisjes/unisex en het meeste is maat 80-86-92
Prijzen zijn over te onderhandelen uiteraard!

https://www.marktplaats.nl/u/n-hoekstra/2533433/

Ik heb evt interesse in de Nijntjepuzzel! Zou die door de brievenbus passen?

Ik heb nog wat jurkjes in de verkoop:

Samenvatting


Touwtjes kunnen strak gemaakt en dan kan ie boven je buik geknoopt. Heb m ook in het donkergroen. Valt als een L - mij te groot dus niet gedragen.


Super fijne zachte jurk van MSCH Copenhagen. Detailfoto heeft echte kleur weer. Keer of 5 gedragen, ziet er goed uit. Maat m, past ook bij S en door een kan ie al vroeg maar ook tot lang gedragen worden


Jurk van cool mama. Strak om billen, boven los. Heeft gat aan de zijkanten (zie je niet) waardoor het lang mee kan rekken. 1x gedragen. maat 36, valt iets groter



Dit was met afstand mijn favo jurkje. Mag weg voor klein prijsje want vaak gedragen en daardoor wat slijtage, maar kan nog prima even mee. Mamalicious maat 36



Jurk van H&M, heel zacht stofje. Maat m

Oeh die laatste van H&M heb/had ik ook.
Kan beamen dat die heeeeel fijn is :sunglasses:

Nee dat past helaas niet, daar is de doos te hoog voor.

1 like

2 keer mosquito net per stuk €2
Nagelset €2
Blauw broekje Blue Seven maat 68 €2
Blauw Prénatal shirt maat 80 €1
Bruine tuinbroek Mingo maat 6 mnd tot 1 jaar €10
Gele trui mango maat 86 (in label staat 98, maar valt heel klein) €3
Gele trui Zara maat 86 €3
Pyjama maat 74 €4
Zwembroek HEMA maat 74/80 €4
UV pak HEMA maat 74/80 €2
Wit broekje maat 56 €3
Honden shirt maat 80 gratis want zitten wat vlekken op
Blauw shirt HEMA maat 92 €1
Roze/beige legging maat 92 €4
Zwarte legging Zara maat 80 €2
Lindex honden legging maat 86 €3
Groene legging en grijze legging HEMA en h&m €1 per stuk maat 86
Blauwe legging maat 62/68? €1
Blauw legging met boten Noppies maat 74 €4
Petten HEMA maat 12-18 maanden samen voor €4

Heeft iemand interesse in dit boek? Nooit iets mee gedaan, mijn vriend had duidelijk geen interesse, mag weg tegen verzendkosten.

Tommee tippee navulling. Deze past niet op de luieremmer die ik gebruik voor de katten. Er zitten er nog 11 in. Bij bo.l €50, verkocht voor €30,- exc verzendkosten? En anders komen we er vast wel uit!

1 like

Ohhh, ga je nu al dingen verkopen?? Ik kan dat echt nog niet aan hoor, heb alles nog in de kast hangen :cry:

1 like