Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Vet handig! Dat ga ik ook eens proberen bij de volgende verkoopsessie.

1 like

Iemand interesse in een peuterbed van Petit Amelie?

Mijn moeder heeft die destijds gekocht voor wanneer mijn dochter bij haar zou komen logeren.
Ze heeft er precies 1x in gelegen :sweat_smile:
Inmiddels is ze er ook een beetje te groot voor dus wilt ze hem weg doen.
Het gaat om het peuterbed Vivien incl matras!

Ook heeft ze nog een maxicosi Rubi XP. Deze is wel gebruikt maar nog wel in goede staat.

Oeh, veel leuke dingen! Ik stuur je een PM.

1 like

@Vivre wat een super leuke spullen! Ik wil wel graag de blauwe legging met bretels van H&M van je overnemen! Zal ik je DM-en? :blush:


Zijn zelfgemaakte dingen hier ook welkom? Ik wil graag zelf gebreide babyslofjes verkopen. Ik dacht zelf aan ongeveer 15 euro en het past gewoon door de brievenbus.

De gekleurde wol is handgeverfd uit Groningen, van juffrouw lanterfant.

15 likes

ze zien er heel mooi uit, maar ik vond gebreide slofjes echt de hel om aan te doen bij mn kindje
een sok trek je zo - floep - over dat voetje heen maar bij de slofjes die ik had ging dat verre van zo

maar ik weet natuurlijk niet of het stuk waar de voet in moet een beetje elastisch is bij die van jou?

Jaa zo leuk mijn baby en ik zijn helemaal fan van deze slofjes. Blijven ook goed zitten door het strikje.
:star: :star: :star: :star: :star:
Vijf sterren review

18 likes

Bovenaan is een boordje, dat rekt dan wat. Het onderste paar is bovenaan iets losser, bij de beige zie je dat het bovenaan wat strakker is, maar dat rekt dan mee

Samenvatting

@Ludo lief!!

1 like

Omgeving Arnhem €40
Niet stuk
wel een verkleurd dak van de zon

Verkocht!

1 like

Omg ik zou in alle staten zijn :roll_eyes::flushed: wat shit zeg!!

1 like

Ohhhhh wat erg :slightly_frowning_face:!!

1 like

Ow leuk! Ik wil wel. Kan ik de kleuren kiezen of hoe doe je het?

Kun je de babyslofjes ook voor grotere kindjes maken? Ons zoontje wordt bijna 1 jaar en vond die hvid slofjes zoooo fijn

Denk het wel, hoe lang zijn z’n voetjes?
@Yzile leuk :grin: pb gestuurd!

Is er toevallig iemand die het boek “ Perfecte Bevallingen bestaan niet” wil overnemen? Geschreven door Diana Koster. Ik heb het in augustus nieuw gekocht via bol voor €29,99. Het heeft mij oprecht heel goed geholpen, het stukje erkenning vond ik prettig en het was helend om te lezen. Het boek is in bijna perfecte staat, ik heb er ook niet in geschreven en dergelijke.

afbeelding

Ik dacht zelf aan €15. Een ander bod mag natuurlijk ook.

Ik heb wel interesse!

Top! Kan hem echt aanraden. (En mocht je het niks vinden dan verkoop je hem gewoon weer).

Ik stuur je een berichtje op insta!

Alles verkocht

Ohhh ik heb interesse in de setjes van Maatje 80 en shortjes, ik stuur je een pb